Luckz

Irene Verbeek-Vleeming

Ik was op zoek naar een webwinkel die enkele aanzichtkaarten afdrukt. Na lang zoeken kwam ik bij Luckz, alleen had ik niet in de gaten dat ik 1 proefkaartje had gemaakt, oeps, maar dit ga ik zeker... Ik was op zoek naar een webwinkel die enkele aanzichtkaarten afdrukt. Na lang zoeken kwam ik bij Luckz, alleen had ik niet in de gaten dat ik 1 proefkaartje had gemaakt, oeps, maar dit ga ik zeker goed maken, de site en bedrijf spreken mij aan en mijn kerstkaarten zal ik bestellen bij Luckz. Ben tevreden en zal deze website vaker gaan gebruiken

- leuke site en eenvoudig in gebruik
- veel opties voor kaarten decororen en eigen foto gebruik
- komt professioneel en betrouwbaar over
- de kaart was ook zoals ik deze had...
- leuke site en eenvoudig in gebruik
- veel opties voor kaarten decororen en eigen foto gebruik
- komt professioneel en betrouwbaar over
- de kaart was ook zoals ik deze had ontworpen
- eigen kaart ontvangen met extra info over kaart structuur opties, erg handig

op dit moment weet ik even geen verbeter punten....

Toos

Mooie site

Goeie site makkelijk te bedienen

Toch nog prijzig en uiteindelijk nog bezorgkosten betalen ??

Beste Toos,
Beste Toos,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij staan voor hoge kwaliteit drukwerk, mooie, stevige papiersoorten en originele product ontwerpen. Daarnaast worden alle kanten van de kaarten bedrukt, ook de achterkant. Wij drukken onze kaarten op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Hier zijn onze prijzen op gebaseerd. Wel bieden wij een staffelkorting, meer kaarten = meer korting.
Het is helaas niet meer rendabel om gratis bezorging aan te bieden. We horen graag waar u dit eventueel heeft gelezen zodat we dit kunnen corrigeren. Wel is het mogelijk om de kaarten direct naar de ontvangers te verzenden door ons met postzegel.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn op werkdagen tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Danny

Goede ervaring

Ja goede webside

Amy

De geboortekaartjes van onze zoon hebben wij hier gekocht. In eerste instantie ontevreden over de service van dit bedrijf. Na een zware bevalling en zwangerschap een foutje gemaakt in het adres op... De geboortekaartjes van onze zoon hebben wij hier gekocht. In eerste instantie ontevreden over de service van dit bedrijf. Na een zware bevalling en zwangerschap een foutje gemaakt in het adres op het kaartje. Omdat de kaartjes in het weekend besteld waren en op de website staat dat je pas maandag telefonisch contact kop kon nemen maar even afgewacht. Uiteindelijk toch een dag later op zondag een mail gestuurd met betrekking tot de fout en of dit veranderd kon worden. Dit kon dus in eerste instantie niet en mochten wij dus met iets wat korting onze kaarten opnieuw bestellen (wat ik best erg vind aangezien je een groot aantal kaarten besteld voor €3 per stuk). Op de website staat dus wel aangegeven dat je 14 dagen bedenktijd hebt en een herroepingsrecht. De volgende dag toch nog een keer gebeld. Keurig en netjes opgelost door de mevrouw die ik aan de telefoon heb gesproken. Een fout maken kan gebeuren en er werd erg empatisch met mij omgegaan. De fout is hersteld en de kaartjes hebben we alsnog keurig netjes zonder fout mogen ontvangen. De kaartjes zien er super mooi uit en we kunnen niet wachten om ze rond te gaan brengen. Een bedankje voor de mevrouw die wij aan de telefoon hebben gesproken!

Mooie kwaliteit kaarten.

In eerste instantie nadenken als iemand geboortekaartjes besteld. Iemand kan erg gekwetst worden en heeft net een paar zware uren achter de rug. Het kan ook erg zwaar vallen als je dan in eerste... In eerste instantie nadenken als iemand geboortekaartjes besteld. Iemand kan erg gekwetst worden en heeft net een paar zware uren achter de rug. Het kan ook erg zwaar vallen als je dan in eerste instantie zo een antwoord terug krijgt. Laat iemand dan maandag even terug bellen en los het dan op als een leidinggevende aanwezig is.

Beste Amy,
Bedankt voor je waardevolle review en fijn dat we het uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Een eventuele tip voor een volgende bestelling. Om typfouten te...
Beste Amy,
Een eventuele tip voor een volgende bestelling. Om typfouten te voorkomen raden wij altijd aan eerst proefdruk voor € 1,- te bestellen. Met een proefdruk kun je direct de papiersoort, de kleurechtheid, kwaliteit en afwerking te ontdekken en alles op de kaart goed controleren.
We nemen je feedback en tip mee in onze volgende evaluatie.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Evy

Leuk om die extra kaarten te ontvangen over de verschillende texturen

Het kaartje was gekreukt, wat wel heel erg jammer is.

Beste Evy,
Beste Evy,
Wat vervelend om te horen dat uw proefdruk beschadigd is aangekomen. De proefdruk is door ons verzonden en afgegeven aan PostNL. Wij hebben na het afgeven aan de post bezorger geen invloed meer op de bezoring zelf.
Neem alstublieft volgende keer direct contact op met onze klantenservice. In deze gevallen sturen wij vaak een nieuwe kaart op onze kosten opnieuw toe.
Daarnaast adviseren wij om contact op te nemen met PostNL.
PostNL klachten.
Met een klacht over de bezorging van je brievenbusbestelling kun je altijd bij PostNL terecht.
Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.
Met vriendelijke groet, Team Luckz

Marijke broekman

Zeer goed,snelle levering

Zelfs als je zondags besteld,heb je het de volgende dag in huis

Wim

Kaarten zijn precies gewogen wat we gehoopt hadden. Perfect!

Alles wordt gedaan zoals ze aangeven.

Bert

Het is allemaal volgens verwachting verlopen, zowel de proef als definitieve levering.

goede mogelijkheden om de kaart aan te passen

nee

Lisette

Veel keuze en goede kwaliteit . Niet duur !

service en assortiment

?