Luckz

Uitnodiging

Mooie lay out

Kostprijs

Han

Proefdruk is helemaal beschadigd aangekomen

proefdruk zeer snel ontvangen

betere afspraken maken met bezorgdienst.

Reactie Luckz:

Beste Han,
Beste Han,
Wat vervelend om te horen dat uw proefdruk beschadigd is aangekomen. De proefdruk is door ons verzonden en afgegeven aan PostNL. Wij hebben na het afgeven aan de post bezorger geen invloed meer op de bezoring zelf.
Neem alstublieft volgende keer direct contact op met onze klantenservice. In deze gevallen sturen wij vaak een nieuwe kaart op onze kosten opnieuw toe.
Daarnaast adviseren wij om contact op te nemen met PostNL.
PostNL klachten.
Met een klacht over de bezorging van je brievenbusbestelling kun je altijd bij PostNL terecht.
Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Met vriendelijke groet, Team Luckz

Jane

Optie voor een proefexemplaar, geweldig.

Proefexemplaar, snelheid.

Nvt

Sylvia

Makkelijke site,snelle levering van product in mooie kwaliteit.

Makkelijke site

Ik heb nog geen verbetertips gevonden

Rudy

Super ! Heel tevreden .

Mooi afgewerkt product

Geen verbeterpunten

Hanneke

Prima site, makkelijk zelf in te vullen en leuke extra’s. Wel jammer dat je minimaal 5 stuks moet afnemen bij de fotokaarten. Maar verder alles goed te doen.

Makkelijk hanteerbaar, mooie kwaliteit.

Aantal bij afname

Reactie Luckz:

Beste Hanneke,
Beste Hanneke,
Hartelijk bedankt voor de feedback. Op dit moment zijn we hard bezig aan onze wenskaarten collectie. Onze wenskaarten zijn wel per 1 stuks te bestellen en worden direct naar de ontvanger verstuurd. We verwachten dat we volgende week de meeste foto- en fotocollage wenskaarten online hebben staan.
Ondertussen kunt u ook bij onze nieuwe wenskaarten collectie aan de slag met blanco kaarten. Waarop u foto's, versieringen en teksten kunt toevoegen.
Link naar de wenskaarten zelf maken collectie: https://luckz.nl/wenskaarten/zelf-wenskaarten-maken
Ook deze zijn per 1 stuks te versturen naar de ontvanger thuis. Mocht u verder nog vragen hebben horen we het graag.
Team Luckz

Fenna

Top! Erg fijn dat je een adresboek kan aanmaken, zo hebben we rechtstreeks onze geboortekaartjes laten versturen.

Overzichtelijk, handige site

Nvt

Arend

Goede kwaliteit en snelle verzending van de kaarten.

Duidelijke website en snelle verzending.

Patrick

Het drukwerk, met uitnodigingen, verzonden via B Post (Belgische Post) werd maar niet geleverd. Een telefoontje naar de servicedesk volstond om opnieuw te laten en verzenden via een andere... Het drukwerk, met uitnodigingen, verzonden via B Post (Belgische Post) werd maar niet geleverd. Een telefoontje naar de servicedesk volstond om opnieuw te laten en verzenden via een andere pakketdienst en dit onder coulance! Prima service, dankjewel

Servicedesk vlot bereikbaar en zeer oplossingsgericht

Houden zo