Luckz

Carolien

Super!

Klantvriendelijk, eenvoudig in gebruik

Iets duidelijker aangeven of er verschil is in de voor- en/of achterkant van een kaart, of je deze eventueel afzonderlijk kan drukken/bestellen, ...

Nancy meekers

Super snelle levering en correcte en klantvriendelijke afhandeling.

Snelle levering.

Niets

Smets

Was niet gemakkelijk voor mij. Een vriendin heeft het gedaan. Maar de kaarten zijn supermooi.

Kan ik niet zeggen.een klein beetje

Een klein beetje meer uitleg?

Alissa

Snel en gemakkelijk te bestellen

Gemak van de website
Optie tot goedkope proefdruk

Namen Kleuren op de meegeleverde enveloppe zetten zodat je de goede kan bijbestellen

Denise

Fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen. Fijn dat hierbij ook nog verschillend kleurtjes en verschillend papier mee wordt geleverd. Hierdoor een goede keuze kunnen maken mbt het definitieve... Fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen. Fijn dat hierbij ook nog verschillend kleurtjes en verschillend papier mee wordt geleverd. Hierdoor een goede keuze kunnen maken mbt het definitieve ontwerp.

Proefdruk

Beter aangeven hoeveel de kaarten en enveloppen kosten

Leen

Strepen in de foto op de uitnodiging.

Mooi design, stevige kaart, gemakkelijk programma om de kaart te maken, veel opties (afgeronde kaart, kleuren envelop,...)

Duur!! Kostprijs 3 keer zoveel als Albelli.
Doen geen kortingsacties zegt de klantendienst (waarom kun je dan een kortingscode invoeren in het bestelproces?)
Niet alle medewerkers op de...
Duur!! Kostprijs 3 keer zoveel als Albelli.
Niet alle medewerkers op de klantendienst zijn op de hoogte van de procedures bij klachten. Bij ontvangst bleek dat er op de linkerbinnenpagina strepen liepen over de foto en dat bij alle kaarten. Ik bel om dit door te geven. Medewerkster zegt:maak er foto’s van en stuur het naar info@luckz.nl
Vervolgens hoor ik niets en bel een dag later terug. Blijkt dat ik de foto met de strepen naar service@luckz.nl had moeten sturen.
Met een dag vertraging worden ze opnieuw afgedrukt.
Deze kaarten waren naar tevredenheid.

Frank

Goed en vlot

Snelheid

Heleen

Heel erg goed ?

Snelle levering en duidelijke website. Wordt goed aangegeven wat de mogelijkheden zijn om een kaartje te bewerken.

vooral zo doorgaan !

G.H.H. Spanjer

Precies wat ik had verwacht en supersnel geleverd

Makkelijk en mooie ontwerpen en supersnel geleverd ?

Mat

Nvt