Luckz

Bijna alles is mogelijk

gewoon zo doorgaan

Nathalie

Zeer positief!

De proefdruk + extra stalen papier soorten

Bergé An-Ninh

De kaarten zijn echt mooi!
De levering was supersnel -> levering België op 2 dagen. Bravo!

Afwerking en levering: top!

Nancy

Topservice

Vriendelijk snel en kwaliteit

Ik had nog wit randje bovenaan

Piet

Zeer snelle levering donderdags besteld volgende dag in huis en een prima kwaliteit tot de volgende keer ??

Vlotte levering en prima kwaliteit

Zou het niet weten

Ingeborg Desplenter

Supersnelle levering en perfecte service en kwaliteit. Ik kreeg vlak na mijn bestelling een telefoontje van Luckz omdat men dacht dat er een foutje in mijn tekst geslopen was, uiteindelijk bleek het... Supersnelle levering en perfecte service en kwaliteit. Ik kreeg vlak na mijn bestelling een telefoontje van Luckz omdat men dacht dat er een foutje in mijn tekst geslopen was, uiteindelijk bleek het om een Vlaams-Nederlandse spraakverwarring te gaan. Hier bestel ik volgend jaar opnieuw mijn kerstkaartjes!

nee

nee

Familie

Heel tevreden

Snel

Nee

Jos

Verrast over de zeer verzorgde levering!
Top!!

Nvt

Kelly

Print valt slecht uit

De print van zwarte achtergrond op een kerstkaart vertoont een horizontale grijze lijn dwars over 3/4 van de foto’s

Reactie Luckz:

Beste Kelly,
Wat vervelend om te horen dat de print slecht is uitgevallen. Mocht er onverhoopt een keer iets mis gaan met het drukwerk geven wij 100% tevredenheids garantie.
Indien dit...
Beste Kelly,
Indien dit gebeurd, neem in dat geval direct contact op met klantenservice. Dan kunnen we u helpen en zorgen wij direct voor een passende oplossing, zoals het opnieuw drukken van de kaarten op onze kosten.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Willy