Luckz

Top! Snelle levering van mooie kaarten!

Heel makkelijk om een mooie kaartje maken.

J p de wit

Perfect gedaan 👍

Valerie

Ik heb een set uitnodigingen besteld, ze waren naar tevredenheid maar het papier was minder mooi dan verwacht en qua prijs kwaliteit verhouding vond ik het aan de dure kant. De sluitzegels van €5,50... Ik heb een set uitnodigingen besteld, ze waren naar tevredenheid maar het papier was minder mooi dan verwacht en qua prijs kwaliteit verhouding vond ik het aan de dure kant. De sluitzegels van €5,50 voor een vel vond ik echt zeer matig van kwaliteit. Achteraf had ik de kaarten zo eenvoudig mogelijk kunnen nemen.

Snelle levering, makkelijk bestelprogramma, originele designs.

Verschillen in papier duidelijker tonen, sluitstickers van mooiere kwaliteit leveren.

Reactie Luckz:

Beste Valerie,
Beste Valerie,
We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het papiersoort. Wij adviseren altijd om eerst een proefdruk van een kaart te laten maken, zodat je goed ziet wat het uiteindelijke eindresultaat is. Een eerste proefdruk kost slechts 1 euro en daarbij ontvang je alle beschikbare papierstalen + envelopkleuren, zodat je een juiste keuze kunt maken.
Vriendelijke groet,
Erwin - Luckz

Dre

Goed en snelle service

Mooie kaarten

Geweldige service en snelle levering. Heb zelfs nog op het laatste moment per telefoon wijzigingen kunnen doorgeven.

Prima en volledig

Verassend snelle afhandeling

ik zou het niet weten

Supersnel en degelijk afgeleverd!

Originele kaartjes, makkelijk aan te passen aantal, snelheid levering

Leveringsbox was moeilijk te openen.