Luckz

An

Snelle levering en bestelling was zorgvuldig ingepakt

Bianca

Perfect!! Ik raad deze site bij iedereen aan. Proefdruk van uitnodiging voor maar €1 inclusief alle kleuren van enveloppen en alle soorten papier. Ik had zelf de verkeerde kleur enveloppen besteld,... Perfect!! Ik raad deze site bij iedereen aan. Proefdruk van uitnodiging voor maar €1 inclusief alle kleuren van enveloppen en alle soorten papier. Ik had zelf de verkeerde kleur enveloppen besteld, deze konden gewoon retour, had binnen een paar dagen het bedrag teruggestort gekregen en de goede kleur gewoon opnieuw besteld. Mijn mails hierover werden keurig en snel beantwoord! Supergoede service!

Zie boven

Geen enkele, kan niet beter

Ben heel tevreden

I. van den Bergh

IK BEN ZEER ENTHOUSIAST OVER LUCKZ!

Goede service en advies per telefoon.

Met zo veel zorg mijn kaart gemaakt en dan toch een typfoutje over het hoofd gezien. Hoe fijn is het dan als je een telefoontje van Luckz krijgt met de vraag of ze het voor je mogen aanpassen.... Met zo veel zorg mijn kaart gemaakt en dan toch een typfoutje over het hoofd gezien. Hoe fijn is het dan als je een telefoontje van Luckz krijgt met de vraag of ze het voor je mogen aanpassen. Geweldige service, dank voor het meedenken!!

Emmelie

Leuke overzichtelijke site, kaartje is makkelijk te bewerken. Snelle levering en mooi en goed verpakt! Ook leuk dat het kaartje mooi te zien is bij het openen van de doos.

Mooi kaartje op stevig papier

Charris de Koning

Mooie editor

24/6 bevallen, kaartjes in namiddag besteld
25/6 smiddags afgeleverd

voor de babyborrelkaartjes heb ik andere site moeten gebruiken want jullie formaat was te groot.

van Grootveld

Prima ervaring. Mooi kaartje, snel en keurig verpakt geleverd. Goede en bereikbare klantenservice. Top!

Prachtig kaartje, snel geleverd. Goed telefonisch bereikbaar. Top!

Via de laptop konden we eigen foto invoegen. Dit lukte alleen via de iPad.

Therese Opstal

Uiterst tevreden. Zeer fraaie afwerking!

Puike afwerking.

Kan niet verbeterd worden