Luckz

Mooie uitnodigingen

Katleen

Zeer vlugge levering en superkwaliteit. Spijtig van de vlekken op het merendeel van de kaartjes, maar ik kreeg de feedback dat deze vervangen zullen worden, dus al bij al nog een positieve ervaring.

Zeer mooie kwaliteit, super dat er kaartjes bij de proefdruk gevoegd zijn met de verschillende afwerkmogelijkheden en kleuren. Zeer gebruiksvriendelijke site, erg snelle levereing: in de late... Zeer mooie kwaliteit, super dat er kaartjes bij de proefdruk gevoegd zijn met de verschillende afwerkmogelijkheden en kleuren. Zeer gebruiksvriendelijke site, erg snelle levereing: in de late naùidaag besteld en 's anderendaags reeds geleverd!

Ondanks bovenvermelde sterke punten, vertonen bijna alle kaartjes vlekken bovenaan; enkel de eerste 2 kaartjes niet. Ik heb reeds een foto gemaakt hiervan en doorgemailed naar jullie e-mail adres.... Ondanks bovenvermelde sterke punten, vertonen bijna alle kaartjes vlekken bovenaan; enkel de eerste 2 kaartjes niet. Ik heb reeds een foto gemaakt hiervan en doorgemailed naar jullie e-mail adres. Ondertussen kreeg ik reeds een mail terug dat de kaartjes vervangen zullen worden. Dus verbeterpunt is: best alle kaartjes checken vooraleer ze te versturen naar de klant olm dit te vermijden!

Wij hebben hier onze trouwkaarten besteld en zijn erg tevreden over de kwaliteit!

Mooi papier

Vlotte en goede service. Mooi verzorgd en mooie kaarten, TOP!

N. Bakker

Prima.

Mooi kaartjes met hele snelle levering!

Bij het bestellen van de kaartjes vermelden dat je de enveloppen groter moet kiezen.
Staat wel op de website aangegeven maar kwam daar pas te laat achter. Had een mail gestuurd of we daar nog iets voor konden regelen maar heb geen reactie gehad.

Dupont Kimberly

Heel mooie kwaliteit, levering dag erna en prachtige uitvoering! Handig programma!

Heel snelle levering, eenvoudig computerprogramma

Geen, alles was super!

Heel aangenaam verrast. Voor herhaling zeker vatbaar in de toekomst.

Uitgebreide keuze

Niet echt..

A Pullens

Goed en positieve ervaring met jullie mo

Ja dat jullie meekijken naar de tekst op spelfouten en hoofdletters en tekens

Nee

Sjefke

Uitnodiging gemaakt zeer mooie kwaliteit.

De uitnodiging leek de voorkant net op een echte foto. Zeer goede papier kwaliteit