LUMZ

H.P. Schipper

Goede website, zeer snelle levering. Lounge set voldoet volledig aan verwachting. Zeer blij mee.

Toon Jiran

Uitstekend! Erg tevreden.

Chávez Ribbens

Juiste informatie, en goed meegedacht met wat we zochten.

Safi

Belachelijk bedrijf

Reactie LUMZ:

Beste S. Safi,
Dank voor uw review.
Beste S. Safi,
Dank voor uw review.
Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent. U heeft een salontafelset ontvangen van ons in de kleur antiek brons. U heeft op een andere website twee vergelijkbare tafelsetjes gezien. Deze website biedt deze tafelsetjes in twee kleuren aan.. Onze leverancier produceert deze tafelset in één kleur, en dat is de set die u ontvangen heeft. De tafeltjes op de andere website komen waarschijnlijk bij een andere fabrikant vandaan.
Zoals mijn collega's aangaven, kunnen we de tafelset niet omruilen voor een andere kleur, deze wordt namelijk niet door onze leverancier gemaakt.
We zien dat u de tafelset inmiddels heeft geretourneerd. We zullen het aankoopbedrag weer terugstorten op uw rekening.
Met hartelijke groet,
Team LUMZ

Nicole Roolvink

Ik
Zal dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Driessen petra

Goed assortiment, goede prijs, vriendelijk levering!

Silvia de Bruin

Snelle levering, ben erg blij met het mooie wandrek

Stéphanie

Fijne service, nadat de levering even op zich liet wachten werden we snel op de hoogte gebracht. Daarna keurige levering door een behulpzame jongeman. De doos was beschadigt maar de bezorger heeft... Fijne service, nadat de levering even op zich liet wachten werden we snel op de hoogte gebracht. Daarna keurige levering door een behulpzame jongeman. De doos was beschadigt maar de bezorger heeft alles samen met ons gecontroleerd voordat hij wegging. Kwaliteit was goed! Al met al heel blij met de keuze voor Lumz tuinmeubel/ loungeset

Eline

Goede ervaring. Snelle en correcte levering, goed verpakt. Product zoals beschreven.