LUMZ

Pascal Merken

Al verscihillende artikels gekocht en voldoed volledig aan de verwachtingen

Judith Punt

Vreselijke service

Reactie LUMZ:

Beste Judith,
Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent.
Beste Judith,
Dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent.
U heeft een boomstamtafel van acaciahout besteld. Hout is een natuurproduct, de kleur van het blad kan altijd iets afwijken ten opzichte van de productfoto's op onze website. Daarnaast heeft de tafel een boomstamvorm, de bladen verschillen allemaal van elkaar en dat maakt ze juist uniek. We hopen dat u alsnog veel plezier van de tafel heeft en ervan kunt genieten.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Hendriksen

Zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg

L.weerheim

Veel variatie in zelf samenstellen van een bank, levering ruim binnen de termijn

Els Voorend

Perfecte snelle levering!

Esther Baakman

Na een make-over van onze woonkamer vandaag drie prachtige eetkamerstoelen gekocht bij Lumz. Via de website hebben mijn man en ik een voorselectie kunnen maken en in de sfeervolle winkel hebben we... Na een make-over van onze woonkamer vandaag drie prachtige eetkamerstoelen gekocht bij Lumz. Via de website hebben mijn man en ik een voorselectie kunnen maken en in de sfeervolle winkel hebben we kunnen “proeven” hoe ze zitten. De keus was snel gemaakt en ondanks dat t best druk was werden we direct geholpen. We wilden ze meteen meenemen en dat kon, hoewel de bezorgservice gratis is. Het magazijn was drie straten verder en toen we daar aankwamen stonden de stoelen al voor ons klaar. Daar waren ze al net zo vriendelijk en behulpzaam als in de winkel. Wat een fijne ervaring, bedankt mensen van Lumz👍👍👍

Dugour

Prachtige tafel gekocht en vriendelijk personeel.

Smit

Mooie lampen, snelle levering

Joy

Positieve ervaring mee. Salontafel besteld en werd netjes op de hoogte gehouden over levering. Levering was ook allemaal goed geregeld en netjes.

Danielle

In de winkel de lamp bekeken en daarna online besteld. Klantvriendelijke benadering in de winkel en afhandeling via de website zoals het hoort.
Lamp was keurig netjes ingepakt en werd zoals...
Lamp was keurig netjes ingepakt en werd zoals beloofd na twee werkdagen geleverd.