LUMZ

Marloes

Super positief. De bezorging was hartstikke klantvriendelijk. Mijn bestelling kwam eerder dan aangegeven ! Ik kan het helaas nog niet plaatsen in huis, maar als de verbouwing klaar is zal het vast... Super positief. De bezorging was hartstikke klantvriendelijk. Mijn bestelling kwam eerder dan aangegeven ! Ik kan het helaas nog niet plaatsen in huis, maar als de verbouwing klaar is zal het vast prachtig staan!

Michel van den Broek

Super

Petra van der Pas

Keurig geregeld

Arjo Le Kluse

Keurige afhandeling van mijn bestelling en snelle en punctuele levering door vriendelijke behulpzame bezorger. Erg blij met mijn mooie bureau. Ik heb het nergens anders gezien en daarmee heb ik echt... Keurige afhandeling van mijn bestelling en snelle en punctuele levering door vriendelijke behulpzame bezorger. Erg blij met mijn mooie bureau. Ik heb het nergens anders gezien en daarmee heb ik echt iets bijzonders gekocht. Ik krijg er veel complimenten over.

Melissa Vermeulen

Snelle levering, mooie producten en een goede prijs.

Willeke Bouwer

Prima, snelle service

Cambeen

Leuke producten en snelle levering

Jos

Een prachtig aanbod van mooie merken met uitstekende service. Onze bestelling was niet in 1x leverbaar, deelleveringen zijn gelukkig geen probleem.