LUMZ

Vincent de Ruiter

Top winkel! Goede kwaliteit, goede service!

Joyce van Rijkom

Erg goed

de Jongh

Mooie en kwalitatieve eettafel, zeer vlot leverbaar/geleverd

Pinar Yilmaz

Fijne winkel met aparte meubels en hele fijne klantenservice in de winkel zelf (ondanks de corona spreiding en maar 2 personen aanwezig waren door ziek personeel). Het enige wat wel minder was, was... Fijne winkel met aparte meubels en hele fijne klantenservice in de winkel zelf (ondanks de corona spreiding en maar 2 personen aanwezig waren door ziek personeel). Het enige wat wel minder was, was de bezorging. Een meneer op leeftijd dropte mijn bureau voor de voordeur waarbij de doos zelf ook nog aan paar kanten iets open leek. Als alleenstaande vrouw is het best zwaar om zo een bureaublad en de poten naar binnen te sjouwen, waarbij mijn rechterhand ook nog eens onder de doos met zware poten kwam. Bij het vragen van hulp, kreeg ik eerst als antwoord dat hij ook geen rug meer zou overhouden en het is mij nog een vraag hoe ik het op zolder ga krijgen. Dat was wel echt een onverwachte minpunt.

Anna

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij Lumz. Via de website had ik een mooie bank gezien die ik in de winkel van dichtbij kon bekijken. Ik werd goed geholpen door de medewerker en een paar dagen... Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij Lumz. Via de website had ik een mooie bank gezien die ik in de winkel van dichtbij kon bekijken. Ik werd goed geholpen door de medewerker en een paar dagen later werd de bank al thuis bezorgd.

Gerda

Online besteld, zonder problemen

Marissa Kooij

Goede ervaring, snelle levering, duidelijke info

E. Bogaards

Via website de winkel bezocht

Biemans

Via internet besteld.