LUMZ

Manja

Nadat er per ongeluk een verkeerde uitvoering van mijn bestelde bank was bezorgd hebben ze dezelfde dag nog de juiste geleverd en als extra service de bank op zn plek gezet! Super service en lieve... Nadat er per ongeluk een verkeerde uitvoering van mijn bestelde bank was bezorgd hebben ze dezelfde dag nog de juiste geleverd en als extra service de bank op zn plek gezet! Super service en lieve medewerkers. Extra bedankje naar Robert en zijn collega die de bank hebben bezorgd!

Private

Geweldig, zeer goed geholpen,vriendelijke prima service.
Kastje staat heel mooi,toppie

Anita Michorius

Dat was heel goed
Duidelijke website, overzichtelijk, veel keus en makkelijk te bestellen
En de volgende dag al thuis
En de lamp…… staat echt heel mooi
Dat is een blikvanger bij...
Dat was heel goed
Duidelijke website, overzichtelijk, veel keus en makkelijk te bestellen
En de volgende dag al thuis
En de lamp…… staat echt heel mooi
Dat is een blikvanger bij binnenkomst

M Prins

Goed geinformeerd over levering product, goed verzorgde levering.

Anouk

Het is een prima bedrijf maar ze moeten echt investeren in een ander bezorgbedrijf. Deze leveren blijkbaar maar tot de drempel van de deur. Vrij vervelend als ze dit niet duidelijk laten weten en... Het is een prima bedrijf maar ze moeten echt investeren in een ander bezorgbedrijf. Deze leveren blijkbaar maar tot de drempel van de deur. Vrij vervelend als ze dit niet duidelijk laten weten en het enorm hard stormt en ze de tafel van ruim 50 kilo buiten laten staan.

J. Sterenborg

Duidelijke website en snelle levering

Daphne van Brink

Heel erg mooie en leuke winkel

Gerda

Via internet op zoek naar een tv-kast en waren meteen verkocht toen we een prachtig, modern en design tv-kastje zagen met prima prijs/kwaliteit verhouding. Meteen besteld en vervolgens ook nog met... Via internet op zoek naar een tv-kast en waren meteen verkocht toen we een prachtig, modern en design tv-kastje zagen met prima prijs/kwaliteit verhouding. Meteen besteld en vervolgens ook nog met een giede service geleverd.

Hanny de Heus

Mooie website, goed assortiment!

balcaen

Zeer goede service