LUMZ

Marlieke

Superleuke zaak en Tanja heeft ons goed geadviseerd. Een aanrader!

L. Ruitenbeek

Houdt rekening met de wat kleinere portemonnee d.m.v gespreide betaling ZONDER extra kosten. Mooie collectie voor ieder wat wils en goed verpakt en verzonden. Wij kregen keurig een telefoontje van... Houdt rekening met de wat kleinere portemonnee d.m.v gespreide betaling ZONDER extra kosten. Mooie collectie voor ieder wat wils en goed verpakt en verzonden. Wij kregen keurig een telefoontje van het transport bedrijf voor een bezorg afspraak. Kortom fijne winkel, mooie spullen, kwalitatief goed en alles keurig geregeld. Ik shop graag weer bij Lumz!

Jacky Duinker

Uitstekend

J Janssen

Het is de eerste keer dat ik online heb gekocht, maar er zullen er nog vele volgen
Uitstekend geleverd

Jan van kranenburg

Vriendelijk geholpen en alles netjes en juist op tijd geleverd. Producten voldoen aan de verwachtingen. Zeker aan te bevelen om hier te bestellen.

Loes

Ik heb een bijzettafel besteld. Omdat wij gingen verhuizen moest deze op het laatste moment op het nieuwe adres geleverd worden. Dit was geen enkel probleem Lumz heeft ervoor gezorgd dat de... Ik heb een bijzettafel besteld. Omdat wij gingen verhuizen moest deze op het laatste moment op het nieuwe adres geleverd worden. Dit was geen enkel probleem Lumz heeft ervoor gezorgd dat de bijzettafel op het nieuwe adres werd geleverd zonder enige vertraging!

Linda roefs

Op 9 december een wasmand besteld, zou rond 13 februari geleverd worden, februari werd maart, en nu zou het pas in april komen, zeer lange levertijd!!

Reactie LUMZ:

Beste Linda,
Dank voor uw review.
Beste Linda,
Dank voor uw review.
U heeft bij ons een wasmand besteld die vertraagd is in levering die wij niet op voorraad hadden. De verwachting van de leverancier was dat die in februari binnen kwam. Helaas is het productie proces en logistieke proces soms nog lastig in te schatten voor de leveranciers in de omstandigheden waarin we nu leven. Nogmaals excuses voor de vertraging. Zodra die bij ons binnen is leveren wij hem bij u uit.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

H.v.d.Zalm

Ervaring positief

Gerrits

Vriendelijke en ruime tijd voor uitleg van de verkopers. Dit als zeer prettig ervaren

Anthony

Prima service