LUMZ

Kristien van Rens

Door leveringsproblemen ontving ik mijn tafel na ruim 3 maanden. Overmacht en op de hoogte gehouden door Lumz betreffende leverdatum. Goed geregeld. Mijn tafel ontvangen en bleek beschadigd te zijn.... Door leveringsproblemen ontving ik mijn tafel na ruim 3 maanden. Overmacht en op de hoogte gehouden door Lumz betreffende leverdatum. Goed geregeld. Mijn tafel ontvangen en bleek beschadigd te zijn. Contact gezocht en meegedeeld dat ik m wel wil omruilen. Helaas niet op voorraad , dan maar retourneren! Er worden €20,- retourkosten berekend, terwijl het niet mijn keus is om te retourneren, ik heb n beschadigd produkt ontvangen en ik had de intentie om het om te ruilen voor n perfect exemplaar. Dat heb ik meegedeeld en als antwoord gekregen dat de retourkosten van mijn aankoopsom worden afgetrokken! Tip koop in de winkel dan weet je zeker dat je n goed artikel hebt gekocht!

Beste Kristien,
Dank voor uw review.
Beste Kristien,
Dank voor uw review.
Fijn dat u goed geïnformeerd bent over de levertijden. Vervelend dat u een beschadigd product heeft ontvangen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij kunnen deze altijd kosteloos voor u omwisselen. Retourneren is gratis in onze winkel. Als u gebruikt wilt maken van onze ophaalservice, dan kost dat EUR 20.

Botman

Prima, echter geen levering binnen 24 uur zoals op de site vermeld staat

Beste,
Bedankt voor uw review! Excuses dat we niet binnen 24 uur geleverd hebben. Helaas kan dit een keer voorkomen door drukte bij onze koerier.
Team...

KZ

8 weken levering ipv 3 dagen. Stoelpoten niet geleverd. Ik bestel niet meer bij Lumz.

Beste Khalid,
Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
Beste Khalid,
Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
U heeft bij ons Konna stoelen besteld eind november. Helaas waren deze vertraagd bij onze leverancier. Hierdoor is de levertijd enkele weken langer. Hier hebben we u snel over geïnformeerd. Wij vinden dit ook heel vervelend, waarvoor nogmaals onze excuses.
U heeft vandaag alleen de zittingen gekregen, waarvoor onze excuses. Onze transporteur heeft binnen enkele dagen nog ze poten nagestuurd.
Wij hopen dat u als nog veel plezier heeft van de stoelen

Judith Punt

Weinig service helaas

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u de afbeeldingen op internet niet goed vindt. U heeft bij ons een Tower livng boomstamtafel gekocht. Dit is een echt natuurproduct en kan altijd iets afwijken van de afbeelding. U heeft zelf aangegeven de tafel te gaan schuren en met een andere kleur af te werken.
Wij hopen dat u alsnog veel plezier van de tafel heeft.

Van de Rijdt

Netjes ingepakt en lamp is correct geleverd

Anke Willems - van Wersch

Zeer snelle en vriendelijke reactie op mijn vragen per mail.

Jonas Ongenae

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie!

Vanden berghe

Super goed en snel

Dank voor uw review! :)

Martijn Trogh

Via Google bij dit bedrijf gekomen; mooi assortiment met lampen en overzichtelijk snel kunnen bestellen. Klantenservice vriendelijk en lossen alle vragen deskundig op.

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Hier worden wij vrolijk van.

francoise

Pour la commande sur le site tout est ok mes pour le reste zéro ne parle pas le francais impossible de dialoguer part téléphone

Dear Francoise,
Thanks for your feedback. We are happy that you like the products. We have indeed no French speaker in our team. We hope to have that in the future.
Warmest...
Dear Francoise,