LUMZ

Leijen

Top, sneller geleverd dan eerst is aangegeven.

C. Grandia

Uitstekend. Mooie kwaliteit en toch betaalbaar

Thamara Overhand

Duidelijke site, goede aanbieding en snelle levering. Enige wat mis ging is dat ik geen track en trace heb ontvangen. Maar de vriendelijke man die voor een dichte deur stond belde mij netjes op.

Monique

Goede website, makkelijk besteld. Conform afspraak geleverd. Een aandachtspunt. Leverancier moest ik terugbellen en dit terugbelnummer kost veel geld en ik stond lang in de wacht. Is een minpunt.... Goede website, makkelijk besteld. Conform afspraak geleverd. Een aandachtspunt. Leverancier moest ik terugbellen en dit terugbelnummer kost veel geld en ik stond lang in de wacht. Is een minpunt. Gewoon nummer met normale kosten hanteren

Patrick Doove

Communicatie was prima alleen was de levertijd onduidelijk. De levertijd werd tussentijds verlengd zonder duidelijk overleg. Na telefonisch contact waren we weer gerust gesteld. Op de bezorging is... Communicatie was prima alleen was de levertijd onduidelijk. De levertijd werd tussentijds verlengd zonder duidelijk overleg. Na telefonisch contact waren we weer gerust gesteld. Op de bezorging is wel bezuinigd oude bus met 1 persoon welke alleen nooit het bestelde pakket had kunnen uitladen. Alle lof voor de bezorgen deze maakte nergens een probleem van en heeft er alles aangedaan om op tijd te zijn etc.

Pat Sproet

Mooi apart tafeltje!!!

Frans

Via de website een bureau aangeschaft. Medewerkers hebben de vragen die ik hierover had prima afgehandeld.

G Gerrits

Duidelijk en snel geleverd

Marinie Kasmo

Prima, zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review! Veel plezier van uw aankoop!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ