LUMZ

Bosma

Origineel en kwalitatief mooi artikel

Reactie LUMZ:

Dank voor uw feedback! Veel plezier van uw aankoop!

Paul

Zeer goed bevallen

Reactie LUMZ:

Dank voor uw feedback! Wij zullen die zeker meenemen. Veel plezier van uw aankoop!

Warnaar

Prima via de mail geholpen

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Veel plezier van uw aankoop!

Annebeth

Helaas is onze prachtige tafel (Kave Naanim) ontzettend krasgevoelig wat nergens vermeld stond. LUMZ klantenservice kan, na een melding hiervan, niks voor ons betekenen. Jammer!

Beste Annebeth,
Bedankt voor uw bericht.
Beste Annebeth,
Bedankt voor uw bericht.
Jammer dat u niet tevreden bent over de Kave home tafel. Deze tafel is gemaakt van notenhout en heeft een laklaag. Als hier scherpe voorwerpen over worden geschoven, dan kunnen er helaas krassen ontstaan. Wij, en Kave home, hebben u afbeeldingen beoordeeld en zijn helaas tot de conclusie gekomen dat het gebruikssporen zijn.

Nike Ayinla

Hele prettige ervaring. Ik was vooral verbaasd dat mijn tafel zo snel geleverd kon worden en nog voor de feestdagen! Daarnaast is het heel fijn dat ik de optie heb om in termijnen te betalen. Als... Hele prettige ervaring. Ik was vooral verbaasd dat mijn tafel zo snel geleverd kon worden en nog voor de feestdagen! Daarnaast is het heel fijn dat ik de optie heb om in termijnen te betalen. Als starter is dat heel fijn!

B. guler

Prima. De levering zou vertraagd zijn, maar is toch sneller aangekomen dan verwacht.

Atelier Ferwerda

Dit is de mooiste tafel die ik ooit heb gehad, meestal koop ik tweedehands, dat is een principekwestie en heeft ook met inkomen te maken , maar nu maakte ik een uitzondering

Louise Fernandes

Hele mooie tafel van Kave Home aangeschaft. Flexibel in bezorging en hele fijne klantenservice bij Lumz!

Schmidt

Netjes en correct