LUMZ

Gale Solutions B.V.

Hele fijne, vriendelijke, professionele en behulpzame service! Ook nog achteraf even opgebeld om te vragen of alles naar wens was.

Sanne

Bestellen ging vlot. Levertijd op de site klopte niet. Stond 12 weken en gelijk na de bevestiging een mail ontvangen dat er 4 weken bij kwamen.

Ik had een modulebank besteld maar...

Ik had een modulebank besteld maar bevestigingsmateriaal ontbrak. Die hebben ze nagestuurd. Echter leek mij het materiaal niet stevig genoeg. En daardoor niet zeker hoe het gemonteerd moest worden. Daarom gevraagd of er iemand langs kon komen om hetvte bevestigen. Doen ze niet aan. Toen om instructie gevraagd ook niet gekregen.

Uiteindelijk maar andere bevestigingsmateriaal gehaald en op die manier de bankmodules stevig aan elkaar te bevestigen.

Bestelproces ging vlot, jammer dat er op de website niet eerlijk wordt gecommuniceerd over de levertijd. En de afhandeling van het issue met het bevestigingsmateriaal vindt ik gewoon ronduit slecht.

De bank trouwens nog geen 4 maanden binnen en begint nu al een beetje door te zakken

Yolanda

Prima! Ik had een vraag over een product en ben snel en vrienlijk geholpen via de chat. Levering binnen de aangegeven termijn. Nachtkastjes prima verpakt.

Robin

Zeer tevreden van mijn aankoop! Kwalitatief en mooie prijs. Zeer goede communicatie en veilige levering.

Robert Boekel

Uitstekend bedrijf, goed aanbod en snelle levering

Francis Steenbrugghe / LanzaTech

Zit/sta werkplek gekocht.

Stefanie

Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt. Snelle reactie op een mailtje. Bank werd sneller geleverd dan gedacht.

Fabienne Buhrs

Super fijn!