LUMZ

Nous

Goede ervaring, fijne website en mooie prijs en kwaliteit ontvangen!

Simon Neyt

Stond op de website dat ik met kaart of cash kon betalen bij levering. Tijdens de levering wou ik met de kaart betalen, zij de mens van de pakjesdienst dat dat niet werkt in Belgie. Ik betaalde dan... Stond op de website dat ik met kaart of cash kon betalen bij levering. Tijdens de levering wou ik met de kaart betalen, zij de mens van de pakjesdienst dat dat niet werkt in Belgie. Ik betaalde dan cash, gaf hij het antwoord dat hij ook niet terug kon geven. Als u zo iets op u site zet maak dan dat u koerierfiensten kunnen teruggeven. Zal een sgoon dagje gehad hebben met zijn 10 euro ‘fooi’

Gerdy de jong

Primal

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Hier worden we vrolijk van!

Noud V

Goede prijs kwaliteit

Dank voor uw review!

Thijs

Correcte levering. Alleen de mail met verzendbevestiging nooit ontvangen waardoor de bezorger onverwacht kwam.

F.K.

Verschrikkelijke klantenservice. Ik geloof dan ook helemaal niks van het gemiddelde cijfer hier. Dit bedrijf heeft het lef om je een totaal defect product te leveren om vervolgens aan te geven dat... Verschrikkelijke klantenservice. Ik geloof dan ook helemaal niks van het gemiddelde cijfer hier. Dit bedrijf heeft het lef om je een totaal defect product te leveren om vervolgens aan te geven dat de klant zelf de retourkosten moet betalen. Dan moet je wel eerst nog even een week op een reactie wachten.

Beste,
Bedankt voor uw review.
Beste,
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat u het zo ervaren heeft, waarvoor onze excuses. U heeft een blad ontvangen en vindt die te veel afwijken. Het blad, welke in de winkel is gefotografeerd, is hetzelfde blad. Ze zijn allebei van acaciahout en hebben dezelfde afwerking. Het is massief hout, dus het kan altijd wat afwijken.
Wij hebben daarom ook aangegeven dat omruilen geen zin heeft, omdat het andere blad ook niet aan uw wensen gaat voldoen. Uiteraard mag u het blad retourneren. Terugbrengen in de winkel is kosteloos en anders kunt u ook gebruik maken van onze ophaalservice.

Sanne

Hele fijne ervaring. Kregen snel en uitgebreid antwoord op onze vraag. Echt top!

pedicure muiderberg

Ruime winkel met goede parkeergelegenheid