LUMZ

Van leeuwen

Top

Beste,
Bedankt voor uw review. Hier worden we vrolijk van! :)

M.E.Theil

Lamp gekocht, alles prima verlopen. Alleen jammer dat geen mogelijkheid is om het pakket bij aan afhaalpunt op te halen (gezien afmeting van dit pakket). Mvg

Beste,
Bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback meenemen. Veel plezier met uw aankoop!

Carla

De winkel is erg koud. Staan mooie spullen. Ik ging voor een kapstok. Medewerker in winkel niet erg klantvriendelijk. Als ik het showmodel zou nemen had ik geen garantie. Ze waren druk met de... De winkel is erg koud. Staan mooie spullen. Ik ging voor een kapstok. Medewerker in winkel niet erg klantvriendelijk. Als ik het showmodel zou nemen had ik geen garantie. Ze waren druk met de kerstversiering.

Zie verdere aanvulling bij verbeter punten.

Beste Carla,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Dat was uiteraard niet de bedoeling, waarvoor onze excuses! Wij zullen dit intern bespreken
Wij...
Beste Carla,
Bedankt voor uw review.
Wij wensen u als nog veel plezier van uw kapstok.

Maarten de Boo

Ik kende LUMZ niet maar ontdekte dat ze eeen groot assortiment slaapbanken hadden tegen concurrerende prijzen.

L. Dillen-Louwers

Hele goede ervaring! Snelle levering en het ziet er perfect uit!

Exposhare

Snelle levering. Product voldoet aan verwachtingen.

K. Veenman

Prima tafel, kwaliteit gemiddeld, hier en daar een afwerkingsonzuiverheid. Bezorging duurde heel lang.

Myles Boddy

Zeer goed.