LUMZ

Maurice van der Veen

De levering was snel en persoonlijk. Ik werd opgebeld om samen een bezorg afspraak te maken. Zo lukte het om een afspraak in te plannen die voor mij uitkwam. Heel erg fijn. Het product was daarnaast... De levering was snel en persoonlijk. Ik werd opgebeld om samen een bezorg afspraak te maken. Zo lukte het om een afspraak in te plannen die voor mij uitkwam. Heel erg fijn. Het product was daarnaast goed verpakt en zag er heel mooi uit. Ik ben erg tevreden.

Lore Steinhauer

Vlotte service, alles zoals afgesproken geregeld!

J. Van de Graaf

Accuraat en supersnel geleverd. Topservice.

Mateboer

Zoals het hoort

Dank voor uw review.

Frederique In 't veld

Super fijn

Beste Frederique
Dank voor uw review. Veel plezier van uw aankoop!

Lemmen

Dank voor uw review!

Derix

Snelle en accurate levering

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review. Hier worden wij vrolijk van!

Linda

VRESELIJK! Hele mooie lamp besteld maar totaal beschadigd aangekomen! De verpakkingen was duidelijk al enkele keren geopend. Zag eruit alsof ze op een vochtige plaats had gestaan. Totaal onder de... VRESELIJK! Hele mooie lamp besteld maar totaal beschadigd aangekomen! De verpakkingen was duidelijk al enkele keren geopend. Zag eruit alsof ze op een vochtige plaats had gestaan. Totaal onder de roest en volledig beschadig. Dan ook nog 20 euro betalen zodat ze terug gestuurd kan worden! Schandalig!!

Beste Linda,
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u een niet goed product heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.
Dat willen wij natuurlijk graag voor u oplossen. Omruiling...
Beste Linda,
Dat willen wij natuurlijk graag voor u oplossen. Omruiling is gratis. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice. Als u hem wilt retourneren, dan is dat gratis in de winkel. Als u gebruik wilt maken van onze ophaalservice, dan kost dit 20 euro.