LUMZ

Amber Wilken

Heel erg blij mee!

Babette

Positieve ervaring, mooie producten en duidelijke levering. Prettig contact.

E F

Prettige ervaring. Snel besteld, werd direct de dag erna gebeld voor het afspreken van een leverdatum. Dit kon sneller dan gedacht. Levering is ook netjes op de afgesproken dag en binnen het... Prettige ervaring. Snel besteld, werd direct de dag erna gebeld voor het afspreken van een leverdatum. Dit kon sneller dan gedacht. Levering is ook netjes op de afgesproken dag en binnen het tijdstip binnengekomen. Goed verpakt geleverd. Bedankt!

Frank

Duidelijk en goed product

Linda Voorburg

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop bij Lumz.nl

Accompli vof

Prima service ?

Aranka

We zijn op zoek geweest naar een mooie lamp boven de eettafel en in onze zoektocht kwamen we uit bij Lumz.nl. Een mooie en duidelijke website met vele mooie lampen. Na je bestelling word je netjes... We zijn op zoek geweest naar een mooie lamp boven de eettafel en in onze zoektocht kwamen we uit bij Lumz.nl. Een mooie en duidelijke website met vele mooie lampen. Na je bestelling word je netjes op de hoogte gehouden van de status. De lamp is keurig veilig verpakt en het ophangen ging prima. Overal erg tevreden en de lamp is een mooie eye catcher geworden in ons huis.

Kirsten van der Veen

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Snelle levering.

Bakkers

Prima ervaring