LUMZ

Edwin

Snelle bezorging ? en artikelen volledig zoals de omschrijving is.

P. Slichter

Snelle service

J Keijer

Top ervaring. Website vlot bereikbaar en overduidelijk. Meerdere producten tegelijk gekocht. Alles heel gemakkelijk aan te passen. Na afronden bestelling betaling perfect uit kunnen voeren. Alle... Top ervaring. Website vlot bereikbaar en overduidelijk. Meerdere producten tegelijk gekocht. Alles heel gemakkelijk aan te passen. Na afronden bestelling betaling perfect uit kunnen voeren. Alle info over stand van zaken van bestelling. Persoon telefoontje om leverdatum en leveruur af te spreken. Alles werd perfect uitgevoerd. En vooral. Producten waren precies zoals verwacht. Bovendien kon ik effectief vaststellen dat de prijs zeker 15% goedkoper was dan in een fysieke winkel. Kortom. Tevredenheid alom.

Nabuurs

Mooi product en snelle levering.

Valery Voeten

Heel goed

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Hier worden wij vrolijk van.
Mat hartelijke groet,

Vestens Jan

Nazicht geleverd producten kan beter

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Wij zullen uw feedback meenemen.
Mat hartelijke groet,

Beste Miranda,
Reply from Lumz BV
4 days ago
Beste Miranda,
Bedankt voor uw review! Jammer dat u de bezorging niet goed heeft ervaren, waarvoor onze excuses. Wij zullen dit zeker verder onderzoeken.
Gelukkig heeft u het een dag later als nog ontvangen. Als nog veel plezier van uw aankoop.
Met hartelijke groet.

Admiraal

Heel goed,prima contact via email