LUMZ

Yvonne

Mooi verstelbaar boomstambureau aangeschaft bij LUMZ. Echt precies wat ik wilde. Mooie matte uitvoering. Ik ben zelf niet zo handig en het lukte mij niet om het bureau in elkaar te zetten. De... Mooi verstelbaar boomstambureau aangeschaft bij LUMZ. Echt precies wat ik wilde. Mooie matte uitvoering. Ik ben zelf niet zo handig en het lukte mij niet om het bureau in elkaar te zetten. De klantenservice en speciaal Dimitri hebben mij enorm geholpen om het bureau in elkaar te krijgen. Uiteindelijk was het heel makkelijk. Bedrijf komt zijn afspraken goed na. Ik ga zeker in de toekomst terug wanneer ik iets nodig heb.
Jammer dat ze geen uitschuifbare volledig houten eettafels hebben, anders was deze direct door ons aangeschaft.

Ido

Mooi assortiment en goede levering

Reactie LUMZ:

Dank vóór uw review!

Delker

We hebben nu 2x een lamp besteld, beide keren met kleine beschadiging.

Lobé-Schaefer

Netjes en snel geleverd, en goedkoper!

Martin

LUMZ heeft leuke originele artikelen! Wij zochten al langer naar een originele bijzettafel, welke we bij LUMZ hebben gevonden. Een zeer overzichtelijke website, waar het duidelijk is waar je welk... LUMZ heeft leuke originele artikelen! Wij zochten al langer naar een originele bijzettafel, welke we bij LUMZ hebben gevonden. Een zeer overzichtelijke website, waar het duidelijk is waar je welk artikel kan vinden.
Snelle bezorgservice, ik raad LUMZ zeker aan!

René te Vaarwerk

Hanglamp besteld. Super snelle levering en tevens uitstekend verpakt. Ook zeer duidelijke mail waarin alles staat over de levering en eventueel retour zenden.

Khaing van Andel

Goed gevoel met het winkelen. Vol met leuke dingen

Senior

Geweldig! Aardige klantenservices en hele snelle services