LUMZ

Sharice

Het is voor het eerst dat ik iets bestel bij Lumz. Na mijn order te hebben geplaatst were ik de volgende dag gebeld om een leverings afspraak te maken. Ik kreeg mijn bank 5 dagen later. Had echter... Het is voor het eerst dat ik iets bestel bij Lumz. Na mijn order te hebben geplaatst were ik de volgende dag gebeld om een leverings afspraak te maken. Ik kreeg mijn bank 5 dagen later. Had echter gedacht dat het een aantal weken zou duren dus ik was daar super blij mee. In mijn woonkamer staat nu een prachtige bank voor een mooie prijs. Het was zelfs groter dan verwacht. Alleen was mijn languit wel aan de verkeerde kant, but I made it work. Zal zeker nogmaals bestellen bij Lumz.

Rody

Ontzettend mooie slaapbank ontvang. Werd snel geleverd!

de Vries

Prima, zoals het hoort.

van den Brink

Voor ons nieuwe huis zochten we ons rot naar een mooie hanglamp, gelukkig in jullie prachtig, uitgebreide winkel gevonden. de keuze is reuze! super fijne website waardoor je zoekopdracht snel... Voor ons nieuwe huis zochten we ons rot naar een mooie hanglamp, gelukkig in jullie prachtig, uitgebreide winkel gevonden. de keuze is reuze! super fijne website waardoor je zoekopdracht snel gevonden is.

Reactie LUMZ:

Goedemiddag,
Dank voor uw positieve review!
Goed om te horen dat u bij ons bent geslaagd, dat horen wij graag!
Veel plezier met uw aankoop.
Vriendelijke groet,
Team LUMZ

Pieter Paardekooper

Super snelle levering, leuke korting en met vriendelijke bezorgers!

Ron

Goede kwaliteit en snelle levering

A. Middag

Behulpzaam, vriendelijk, snelle levering

JK

Eerste keer betere dan de tweede