LUMZ

Tess

ZEER SLECHT!! Op de site staat dat ze niet moeilijk doen met retourneren; dat doen ze dus wel! De klantvriendelijkheid houd hier dan ook meteen op want vanaf het moment dat je bezwaar maakt reageren... ZEER SLECHT!! Op de site staat dat ze niet moeilijk doen met retourneren; dat doen ze dus wel! De klantvriendelijkheid houd hier dan ook meteen op want vanaf het moment dat je bezwaar maakt reageren ze nergens meer op, erg jammer van zo'n bedrijf.

Reactie LUMZ:

Beste Tess,
Bedankt voor uw review.
Beste Tess,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. U heeft bij ons een bank besteld. Deze kan ook retour, en hier doen wij niet moeilijk over, als die in de originele verpakking zit. Helaas heeft u de verpakking verscheurd en weggegooid. Hierdoor kunnen wij, zoals u ook aangegeven, de bank helaas niet retour nemen.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Els van Dam

Goede en snelle service van een goede kwaliteit zeer tevreden!

Herman

Verrassende winkel met ruim assortiment.

Valerie de boer

Snelle levering, duidelijk en netjes.

Yvonne Busard

Een prettig bedrijf met een klantgerichte houding. Flexibele instelling, neemt ruim de tijd voor de klant, vriendelijk voorkomen. Er is veel mogelijk bij Lumz.nl voor de klant; van opslag... Een prettig bedrijf met een klantgerichte houding. Flexibele instelling, neemt ruim de tijd voor de klant, vriendelijk voorkomen. Er is veel mogelijk bij Lumz.nl voor de klant; van opslag aangekochte meubels t/m dingen aanschaffen met korting die in principe in de showroom staan.
Kortom: dit bedrijf geeft de klant een gevoel van echt klant zijn, geen nummer.

Nadia

Superslechte service!!!!!
Al 5 maanden aan het wachten op nachtkastjes, de leverdatum wordt steeds stilzwijgend opgeschoven.
Klachtenservice reageert zeker niet proactief. Uiteindelijk de...
Superslechte service!!!!!
Klachtenservice reageert zeker niet proactief. Uiteindelijk de bestelling maar geannuleerd. Erg jammer dit!

Reactie LUMZ:

Beste Nadia,
Bedankt voor uw bericht.
Beste Nadia,
Bedankt voor uw bericht.
U heeft helemaal gelijk. De levering van de nachtkastjes heeft veelste lang geduurd. De verwachte levertijd vanuit onze leverancier werd helaas elke keer opgeschoven. Dit is heel vervelend en hiervoor bieden wij nogmaals onze excuses aan.
Er is nu een update uitgevoerd op onze website, waardoor u altijd actueel de status van uw bestelling kan zien. Hopelijk heeft u daar de volgende keer wat aan.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Kater de E

Zeer positief

N.Roozen

Ik was niet zeker van de kleur van het artikel wat ik wilde bestellen. Met één telefoontje werd dit door de vriendelijke verkoper direct opgelost!

E. Kose

Zeer goed, komt afspraak na, goede kwaliteit

Ella Kamphuis

Betrouwbaar, hoewel het onduidelijk is wanneer je bestelling geleverd wordt.