LUMZ

Beste Erwin,
Bedankt voor uw review.
Beste Erwin,
Bedankt voor uw review.
Helaas kan je inderdaad geen producten retourneren zonder originele verpakking. Maar dit staat ook gewoon aangegeven op onze website en in uw orderbevestiging. Onderstaand de link waar u het terug kan vinden: https://www.lumz.nl/ruilen-en-retour/

Niels

Snelle levering van de barkruk en heldere communicatie.

Evelien Van Dijk

Perfecte service! Goed product.
Ben heel tevreden.

Linda van Uffelen

Echt super tevreden! Ik zag de bank die ik wilde op de website. Daarna naar LUMZ gegaan om de bank in het echt te bekijken. Daar ben ik heel fijn geholpen, alles mocht op het gemak: de stof- en... Echt super tevreden! Ik zag de bank die ik wilde op de website. Daarna naar LUMZ gegaan om de bank in het echt te bekijken. Daar ben ik heel fijn geholpen, alles mocht op het gemak: de stof- en kleurstalen bekijken, proefzitten, ik kreeg nog handige tips mee. Vervolgens thuis online de bank besteld zoals ik 'm wilde hebben. Ik kon de status van levering steeds inzien en deze was precies zoals gepland. Ook de levering is keurig verlopen. Ik ben echt helemaal weg van mijn nieuwe bank, precies zoals gewenst! Kortom; mega tevreden klant!

Ineke Bakker

Super.
Hele mooie kast van BepureHome gekocht werd de volgende dag al bezorgd.
De stijling van de kast was zo mooi op het plaatje dus deze overgenomen en 2 beelden gekocht .
Hij is...
Super.
Hele mooie kast van BepureHome gekocht werd de volgende dag al bezorgd.
Hij is zo ontzettend mooi,nog mooier dan op de foto.
Ontzettend goede info over bezorging werd ,zelfs nog gebeld dat hij onderweg was.
Dus alles Top.

Beste Ineke,
Bedankt voor uw enthousiaste review!
Fijn om te lezen dat u de kast nog mooier vindt dan op de foto.
Nog veel plezier van uw aankoop!
Team...
Beste Ineke,
Bedankt voor uw enthousiaste review!
Fijn om te lezen dat u de kast nog mooier vindt dan op de foto.
Nog veel plezier van uw aankoop!

Annelies

Snelle goede levering, prachtige kast

Gerrie Beekhuis

Beste Gerrie,
Dank voor uw review en nog veel plezier van de hanglamp!

C.C. Trans

Super ervaring. Op tijd geleverd. Afspraken goed nagekomen. Niks op aan te merken.

S. Bakker

Hanglamp gekocht