LUMZ

Thorn

Mijn ervaring met Lumz was zeer positief. Normaal bestel ik geen meubels online, maar ik wou dit toch eens proberen. Ik heb een zetel besteld via de website en 3 dagen later had ik hem al in huis.... Mijn ervaring met Lumz was zeer positief. Normaal bestel ik geen meubels online, maar ik wou dit toch eens proberen. Ik heb een zetel besteld via de website en 3 dagen later had ik hem al in huis. De zetel was perfect. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de service en de producten van Lumz.

Goos

Meerdere dressoirs en schilderijen bestel in het verleden. Dit waren erg mooie producten. Altijd netjes geleverd.

The

Mooie strakke commode…. Volgens afspraak keurig op tijd geleverd.

Lisa

Mooi wijnrek aan de muur hangen

Huisartspraktijk Schoone BV

Gemak, Kwaliteit, Goede levering.

Stephanie Vorstenbosch-Geven

Onlangs prachtige stoelen gekocht bij Lumz. De site is overzichtelijk en er zijn veel mogelijkheden om te betalen. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is.

Helen

Mooie spullen, goede levering

John

Iets korter dan een jaar geleden kocht ik bij Lumz een Kare Design bureaustoel. Onlangs kreeg ik a.g.v. een fabrieksfout een defect aan de stoel. Via het contactformulier op de site heb ik dit... Iets korter dan een jaar geleden kocht ik bij Lumz een Kare Design bureaustoel. Onlangs kreeg ik a.g.v. een fabrieksfout een defect aan de stoel. Via het contactformulier op de site heb ik dit defect bij de klantenservice gemeld. De klantenservice reageerde snel en constructief op mijn melding. Het komt erop neer dat vandaag de bureaustoel is omgeruild, vandaag is een geheel nieuwe stoel bij mij afgeleverd. Top Service!

Sharon Duursma

Prima, kast was zoals verwacht. Levering was wel later dan stond aangegeven maar het pakket was op tijd bij de koerier dus denk dat dat aan de koeriersdienst lag. Koerier was wel erg vriendelijk.