LUMZ

E. Heijmans

Prettig contact en bestelde producten zijn meer dan goed ontvangen

Sanne

De klantenservice was erg druk en daardoor liet een antwoord iets langer op zich wachten. Maar zelfs mijn bestelling met een levertijd van 5-10 werkdagen was er de volgende dag ?

Paul Knoop

Mooi product en spoedig geleverd, zeer tevreden over de service

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review en nog veel plezier van de hanglamp!
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Luns.nl

Zeer prettig, leuke meubels die je niet in elke zaak tegenkomt. Supersnel en netjes geleverd.

R. van Lierop

Op zoek naar een zit-sta-bureau voor een thuiswerkplek bij
Op zoek naar een zit-sta-bureau voor een thuiswerkplek bij
Lumz uitgekomen vanwege de duidelijke website en goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering en het bureau ziet er nog beter uit dan op de foto’s op de site.

Richel Stuijt

Bestelling gedaan van een ladekast, deze werd voor de verwachte lever datum bezorgd wat natuurlijk top is! Netjes van te voren gebeld door Lumz met de vraag of dit schikte. We zijn heel blij met de... Bestelling gedaan van een ladekast, deze werd voor de verwachte lever datum bezorgd wat natuurlijk top is! Netjes van te voren gebeld door Lumz met de vraag of dit schikte. We zijn heel blij met de ladekast hij ziet er super mooi uit niets op aan te merken. Wij zullen zonder enige twijfel vaker een bestelling plaatsen bij Lumz!

Assurantiekantoor Oosterrood

We zijn zeer tevreden over de ontvangen artikelen. Keurig tracjingsysteem, afspraken nagekomen wat levering aangaat en keurig verpakt.

Lange levertijd, wel een zeer prettige klantenservice

Marga Dol

Snelle levering en netjes verpakt!