LUMZ

Hartman

Leuke mooie meubels

Dank voor uw review!

MRL

Heel lang moeten wachten op een product, prima, dat wisten we. Maar vervolgens liet de bezorging sterk te wensen over, kon niet bezorgd worden. Dus geen meubel drie-vier maanden later, en ook nog... Heel lang moeten wachten op een product, prima, dat wisten we. Maar vervolgens liet de bezorging sterk te wensen over, kon niet bezorgd worden. Dus geen meubel drie-vier maanden later, en ook nog steeds niet ons geld terug (en we moeten retourkosten betalen, terwijl hij niet bezorgd kon worden). Ik zou ergens anders meubels bestellen!!). De klantenservice is hopeloos.

Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service. U heeft inderdaad een product gekocht, waar een lange levertijd op zit, zoals aangegeven stond op website.
Onze koerier stond met twee man bij u voor de deur om bij u leveren, maar er bleek helaas een verhuislift nodig te zijn om het dressoir naar binnen te krijgen. Helaas hebben wij die niet tot onze beschikking. U wilde dit zelf verder niet regelen en de order is toen helaas geannuleerd.

Nelleke Spoelstra

Na een bezoek in de winkel werden we verliefd op de ETH SLEDGE eettafellamp. Omdat we deze zelf op dat moment niet mee konden nemen hebben we deze online besteld, en nu pronkt de lamp in onze... Na een bezoek in de winkel werden we verliefd op de ETH SLEDGE eettafellamp. Omdat we deze zelf op dat moment niet mee konden nemen hebben we deze online besteld, en nu pronkt de lamp in onze eetkamer. Goede service, snelle levering!

Beste Nelleke,
Bedankt voor de review en nog veel plezier van de hanglamp!

Hummel

Wij hebben precies 20 dagen moeten wachten op een ontbrekend onderdeel van onze bank - de achterleuning. Verder is pas na twee weken het onderdeel, dat we in plaats van de achterleuning kregen,... Wij hebben precies 20 dagen moeten wachten op een ontbrekend onderdeel van onze bank - de achterleuning. Verder is pas na twee weken het onderdeel, dat we in plaats van de achterleuning kregen, opgehaald. Dit was een driezitsgedeelte - een enorm gevaarte extra in huis.

Bedankt voor uw review.
Wij hadden inderdaad een verkeerde colli van onze leverancier gekregen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij, en onze Spaanse leverancier, hebben er alles aangedaan om de colli zo snel mogelijk na te leveren. Wij hadden deze helaas niet zelf op voorraad, anders hadden we daaruit kunnen omwisselen.
Gelukkig heeft u nu alles ontvangen en wensen wij u veel plezier van de bank!
Team klantenservice LUMZ

Top service! Zeer snelle en nette levering.

Berg

Zeer klantvriendelijk geholpen met het uit zoeken van eetkamerstoelen. Zeer snel kunnen leveren

S. Groos

Schandalig

Beste S. Groos,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop.
Beste S. Groos,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop.
U heeft op zaterdag 22 mei een tv meubel besteld. Op de eerste werkdag na het weekend bent u gebeld om een leverafspraak in te plannen. Helaas kon ons koeriersbedrijf u toen niet bereiken. U heeft toen een afspraak per email ingepland.
Het tv meubel heeft u helaas beschadigd ontvangen, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben u aangeboden het tv meubel kosteloos om te wisselen. Hier wilde u geen gebruik van maken. U wilde het tv meubel laten ophalen met onze ophaalservice. Dit is inmiddels gedaan en het aankoopbedrag, minus de retourkosten van de ophaalservice, staat al enkele dagen op uw rekening, waarmee u heeft betaald.

Rineke Bakhuis

Goed geholpen; nette levering