LUMZ

Tussenbroek

Slechte service, beloftes niet nakomen

Beste Femmie,
Bedankt voor uw review.Jammer dat u niet tevreden bet met onze service.
Beste Femmie,
Bedankt voor uw review.Jammer dat u niet tevreden bet met onze service.
U heeft op 10 april een bank besteld die op dat moment vanaf 10 mei leverbaar was, wat u ook in uw orderbevestiging kunt zien en op de website stond. Helaas is dit een inschatting van onze leverancier en heeft dit vertraging opgelopen. Dit vinden wij ook heel vervelend en hiervoor voelen wij ons ook verantwoordelijk. Waarvoor nogmaals onze excuses.
Op 9 juni heeft u de bank geannuleerd en op 10 juni stond het geld weer op uw rekening.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Fos

Goed, snelle levering. Vriendelijk personeel. Goed contact over tijdstip van levering. Je kunt zelf aangeven welke dag en tijd schikt, want er wordt eerst telefonisch contact gezocht voor levering.

Reactie LUMZ:

Hartelijk dank voor de review en nog veel plezier van de salontafel!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Karin Brugmans

Snelle levering en supermooie barkrukken

Leo

Goed product, goed ingepakt, snelle service

Beste Leo,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier van uw fauteuil!
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Jacqueline van der Schilden

Leuke winkel

Tineke

Bestelling werd keurig en heel vlot geleverd.

patrick

Snelle service van topproducten

Burke

Uitstekende kwaliteit, info en levering!!

Kim

Klantenservice is prima. Ze reageren heel erg snel! Echter… 1 mei een lamp besteld. Deze zou 28 mei binnen komen. Niks gezien en niks gehoord. Ik ben er achteraan gegaan en heb gehoord dat ze lamp 5... Klantenservice is prima. Ze reageren heel erg snel! Echter… 1 mei een lamp besteld. Deze zou 28 mei binnen komen. Niks gezien en niks gehoord. Ik ben er achteraan gegaan en heb gehoord dat ze lamp 5 juli binnen komt (hopelijk). Als ik dat had geweten, had ik nooit besteld. De levertijden zijn niet juist en LUMZ zegt dat zij er niks aan kunnen doen en ook niets kunnen betekenen in compensatie. Dus, leuke lampen en een snelle klantenservice maar bestellen zal ik niet aanraden