LUMZ

Dank voor de review!

Jos van der Laan

Top!

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Jammer dat we geen 5 sterren krijgen als we 'Top!' zijn. :)
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Van der spoel

Heel slecht we hebben 4 krukken besteld eind januari gekregen er zijn er al 2 van gebroken en dan krijg je te horen dat de garantie voorbij is met andere woorden 500 euro Dit is een hele slechte... Heel slecht we hebben 4 krukken besteld eind januari gekregen er zijn er al 2 van gebroken en dan krijg je te horen dat de garantie voorbij is met andere woorden 500 euro Dit is een hele slechte zaak en daar moeten jullie toch echt iets aan doen anders ga ik hier n zaak van maken met vriendelijke groet Wera Van der spoel

Beste Wera,
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de krukken niet goed zijn! Waarvoor onze excuses.
Beste Wera,
Wij vinden het jammer dat u zo snel een review schrijft, voordat we de kans hebben gekregen om het te beoordelen. De krukken worden omgewisseld.
Veel plezier nog van de krukken.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Jolanda Groenendijk

Zeer prettig

Pascal jurien

Super snel geleverd goed verpakt

Wil hagelaars

Prima. Leuk personeel. Behulpzaam. Niet opdringerig.

Bas de Koning

Product snel geleverd, al stond op de website voor 16.00 besteld, volgende werkdag geleverd. Dit bleek niet het geval, volgende werkdag werden we gebeld wanneer het geleverd zou worden. Product was... Product snel geleverd, al stond op de website voor 16.00 besteld, volgende werkdag geleverd. Dit bleek niet het geval, volgende werkdag werden we gebeld wanneer het geleverd zou worden. Product was goed verpakt en voldoet aan verwachting.

Armanda

Heel goed en snelle levering. Ladekast die wij hadden besteld, was netjes ingepakt voor het vervoer, waardoor er geen beschadigingen waren.
Ik zou Lumz aanraden.

Boumans

Via webwinkel meubels gekocht. Bellen met klantenservice prima verlopen en kreeg goede informatie. Snelle levering en mooie kwaliteit meubels. Ben zeer tevreden.

Kyra Klaassen

Zeer tevreden, goede service