LUMZ

Jorieke Kroeze

Top product, snelle levering.

De wilde van der reijden

Bank is goed, koerier minder

Janssen

Bij Lumz vonden we waar we al jarenlang naar zochten. Bestelling via webshop ging snel en eenvoudig. Bij het afrekenen werden we aangenaam verrast door een korting. Positief detail, je kunt ervoor... Bij Lumz vonden we waar we al jarenlang naar zochten. Bestelling via webshop ging snel en eenvoudig. Bij het afrekenen werden we aangenaam verrast door een korting. Positief detail, je kunt ervoor kiezen om tegen een kleine vergoeding pas af te rekenen bij afleveren. Contact over levering via klantenservice verliep soepel en vriendelijk. Levering vond plaatst na 1 werkdag en werd netjes binnen afgeleverd.

Reactie LUMZ:

Hartelijk dank voor de review. Fijn om te lezen dat jullie het TV meubel die jullie al jarenlang zochten bij LUMZ gevonden hebben!
Nog veel plezier van uw aankoop!
Met hartelijke...
Nog veel plezier van uw aankoop!

Chiel van Koert

Mooie spullen en goed geleverd

Beste Chiel,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier van de lampen!

Maria

Mooie lampen. Netjes en vlot geleverd.

Lien

Snelle levering! Kapstok ziet er precies uit als de afbeelding

Beste Lien,
Bedankt en veel plezier van je kapstok!

marije

Mooie stoelen mogen ontvangen. Goede kwaliteit. Bij de bezorging ontbrak een track and trace code. Bij contact met de klanten bezorging werd er verteld dat het een dag later bezorgd zou worden.... Mooie stoelen mogen ontvangen. Goede kwaliteit. Bij de bezorging ontbrak een track and trace code. Bij contact met de klanten bezorging werd er verteld dat het een dag later bezorgd zou worden. Uiteindelijk bleek dit niet het geval en stond de bezorger plots voor de deur.

Beste Marije,
Bedankt voor je review en nog veel plezier van je eetkamerstoelen!

Lumz

Meerdere meubels gekocht super bedrijf

Beste Diana,
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Leuk om te lezen dat ook uw kennissen zo tevreden zijn.