LUMZ

De kruijff

Online een lamp besteld. De lamp had een lange levertijd maar werd wel precies op de aangegeven datum bezorgd.
Ik was niet thuis toen de lamp bezorgd werd (had geen mail gekregen dat hij al bezorgd zou worden) dus de bezorger belde of hij de lamp bij de buren kon bezorgen.

Van Schoorisse Mélanie

Uitstekend!

Hedwig

Een kast besteld bij LUMZ, deze werd geleverd op het aangegeven moment, wat erg fijn was. Wel wat de doos waarin het pakket werd vervoerd opengemaakt en waren een aantal planken beschadigd. Niet zo... Een kast besteld bij LUMZ, deze werd geleverd op het aangegeven moment, wat erg fijn was. Wel wat de doos waarin het pakket werd vervoerd opengemaakt en waren een aantal planken beschadigd. Niet zo netjes dus.

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Vervelend dat er een aantal planken beschadigd waren. Wanneer een product beschadigd is bij bezorging, kunt u dit doorgeven aan ons zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Esther

Top service

Beste Esther,
Bedankt voor je review en nog veel plezier van je lampen!

Aries

Alles naar wens verlopen.

Reactie LUMZ:

Fijn dat alles naar wens verlopen is. Nog veel plezier van uw kastje!

Ad van den Kieboom

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en goede kwaliteit

Beste Ad,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier van uw kapstok!

ridder

Waren er nog nooit geweest. we hebben een prima ervaring met goede service . Zou zeggen ga zo door

Reactie LUMZ:

Bedankt en nog veel plezier van de eettafelbank!

Tom

Alles was goed, conform verwachting.

Beste Tom,
Bedankt voor je review en veel plezier met de hanglamp!

Judith

Zeer goede ervaringen, we hebben hier 2x een bureau besteld en alles was keurig in orde.

Beste Judith,
Bedankt voor je review en nog veel plezier van de bureaus!

Ilsbroux

Heel tevreden

Reactie LUMZ:

Fijn om te lezen dat u heel tevreden bent en nog veel plezier met de eetkamertafel!