LUMZ

Lumz

Zeer slecht bedrijf als je een klacht hebt over een artikel. Daar doen ze niks mee foei LUMZ

Beste Marleen,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
Beste Marleen,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent met onze service.
Zoals wij u reeds hebben aangegeven: U heeft bij ons een tafel besteld waarbij de toplaag los laat. De tafel is 1,5 jaar oud en er zijn diverse gebruikssporen zichtbaar. Hierdoor is er vocht onder de toplaag gekomen. Helaas kunnen wij hier niets aandoen.

Fred ten Tusscher

Producten geleverd binnen de verwachte levertijd. Goed beschermd ingepakt, voldoet volledig aan de (hoge) verwachtingen.

Mourik

Van via de website bestellen tot en met de levering....TOP. Voldoet volledig aan onze wensen.

Reactie LUMZ:

Fijn om te lezen dat LUMZ volledig aan jullie wensen voldoet, bedankt.
Nog veel plezier van het nachtkastje en het TV-meubel!

Toine Van Losenoord

Snelle levering! En wat ik zeer fijn vond was dat ze persoonlijk contact opnemen als ze het komen brengen ! Nog niet eerder zo meegemaakt!

VASS Carservice

Zeer tevreden

Karen

Goed advies in de winkel zelf, persoonlijk en eerlijk. :Levering heeft erg lang geduurd en het verbaasde ons dat we de bank zelf in elkaar moesten zetten. Dat was niet verteld. Uiteindelijk bleek de... Goed advies in de winkel zelf, persoonlijk en eerlijk. :Levering heeft erg lang geduurd en het verbaasde ons dat we de bank zelf in elkaar moesten zetten. Dat was niet verteld. Uiteindelijk bleek de montage simpel, maar het vooraf aankondigen zou wel beter zijn geweest.

Beste Karen,
Bedankt voor de review en de feedback.
Nog veel plezier van uw slaapbank!

Robert

Zeer tevreden! We hebben een hele mooie bank van Lumz, via internet besteld dus niet eerst even proef gezeten. Contact was heel prettig en levering was super. Bij Lumz zit je goed!

Amber Grootenboer

Snelle levering en goede communicatie