LUMZ

AvN

Goed. Nette en snelle levering. Had alleen aangegeven eigenlijk het meubel op een andere datum te willen krijgen dan ‘zsm’ in verband met een verhuizing. Er was geen andere mogelijkheid dan dit aan... Goed. Nette en snelle levering. Had alleen aangegeven eigenlijk het meubel op een andere datum te willen krijgen dan ‘zsm’ in verband met een verhuizing. Er was geen andere mogelijkheid dan dit aan te geven in het boxje ‘beschrijving’. Helaas kwam dit niet door en heb ik het met de koeriersdienst zelf moeten regelen. Misschien dus een optie toevoegen op de website om een dag te kiezen waarop het meubel geleverd wordt?

Beste Arjen,
Bedankt voor de review en het delen van uw feedback. Nog veel plezier van het tv-meubel!

Karin Oosthoek

Goed geholpen

Beste Karin,
Bedankt voor de review en nog veel plezier met uw aankoop!

Leanne de Geus

Hele fijne ervaring door snel te reageren op mail met vragen over het product.
Hele fijne ervaring door snel te reageren op mail met vragen over het product.
Een smiley in de mail maakt het ‘luchtig’ en je voelt je op je gemak, ook al heb je de persoon niet gezien. Fijne ervaring
En dit ga ik zeker delen met familie en vrienden! Top!!

Beste Leanne,
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat alles geheel naar wens is.
Nog veel plezier met je eetkamerstoelen!

Tamara Beelen

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Veel plezier van de lamp!

Lisanne Smit

Waardeloos. Tot 2x een fout nachtkastje geleverd. Ze checken hun producten niet voordat ze die versturen. Laten spullen zgn handgemaakt Azië. Maar dan check je toch wat je binnenkrijgt voordat je... Waardeloos. Tot 2x een fout nachtkastje geleverd. Ze checken hun producten niet voordat ze die versturen. Laten spullen zgn handgemaakt Azië. Maar dan check je toch wat je binnenkrijgt voordat je het naar een klant verstuurd.
Nu in afwachting van poging 3 voor een nachtkastje waar dus wel de poten onder kunnen zonder zelf aan het boren te moeten slaan

Beste Lisanne,
Bedankt voor uw review.
Beste Lisanne,
Bedankt voor uw review.
U heeft bij ons een heel populair nachtkastje gekocht. Hierbij ondervinden wij bijna nooit problemen. , vandaar dat deze ook niet gecontroleerd werden voor verzending.
Helaas is er bij een batch iets fout gegaan. Al deze nachtkastjes worden nu gecontroleerd.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Team Klantenservice LUMZ

Maas

Tegenvallen. Beloofd niet de leverdatum. Schuift op.

Beste Diny,
Bedankt voor voor uw review.
Beste Diny,
Bedankt voor voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent. U heeft op 26 maart een bank besteld met een levertijd van 3-8 werkdagen. Op 2 april is die overhandigd aan de transporteur en bent u gebeld voor een leverafspraak. Ruim binnen de aangegeven levertijd. Volgende keer proberen we nog sneller te leveren! :)
Veel plezier van uw bank.
Mat hartelijke groet,

Leonie

Ik had eerst stoelen besteld bij een andere site en moest steeds maar wachten en wachten. Daarna dezelfde stoelen besteld bij lumz en binnen een week had ik ze in huis! Nog eerder dan verwacht.... Ik had eerst stoelen besteld bij een andere site en moest steeds maar wachten en wachten. Daarna dezelfde stoelen besteld bij lumz en binnen een week had ik ze in huis! Nog eerder dan verwacht. Super goed contact met de klantenservice en helemaal blij met mijn stoelen! Top service en snelle levering

Beste Leonie,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je helemaal blij bent met de stoelen.
Nog veel plezier van je aankoop!
Team...
Beste Leonie,
Nog veel plezier van je aankoop!

Postma

Dikke prima

Reactie LUMZ:

Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog veel plezier met uw aankoop!

Jc

Beste Janine,
Bedankt voor de review en nog veel plezier met uw aankoop!