LUMZ

Bianca Cornelissens

Hele mooie tv kast super blij mee. En heel snel geleverd

Marian

Petra van Buuren

Goede Service, bezorging was perfect en het zat echt heel goed verpakt.

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review!

Barbara Callens

Ik ben heel blij met de aankoop! De lamp is even mooi in het echt als op de foto, geen addertjes. De betaling, communicatie nadien en verzending zijn allemaal vlot verlopen.

Ad Marisael

Super geregeld goede afwikkeling

de Jong

Vriendelijke mensen, hele slechte info, en waardeloze service. info op website over leveringstijden niet heel duidelijk

Reactie LUMZ:

Best Reinier,
Bedankt voor uw review.
Best Reinier,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent. U heeft bij ons een Summer bank besteld, welke helaas niet helemaal goed was. Door een sorteerfout is daarna een verkeerd deel geleverd bij de omruiling. Waarvoor nogmaals onze excuses!
Gelukkig is alles nu opgelost. Wij wensen u veel plezier van de bank!
Met hartelijke groet,
Team Klantenservice LUMZ

Lida van der Post

Geweldig

Miranda de Graaf-Zwanenburg

Voor het eerst iets bij Lumz besteld, namelijk barkrukken. De site was duidelijk en overzichtelijk, met een filter zo op de juiste hoogte en kleur. Toen het invullen van mijn bestelling, ook dat... Voor het eerst iets bij Lumz besteld, namelijk barkrukken. De site was duidelijk en overzichtelijk, met een filter zo op de juiste hoogte en kleur. Toen het invullen van mijn bestelling, ook dat ging eenvoudig net als de koppeling naar de betaling. Ik kreeg gelijk een bevestiging die ook in mijn mailbox binnenkwam. Na een paar dagen werd er een enorme doos afgeleverd met mijn 2 barkrukken. Goed ingepakt met een duidelijke omschrijving waren de barkrukken zo in elkaar gezet. En wat zijn ze mooi, geen beschadigingen en prachtig van kleur. Zeer tevreden over Lumz, ik kan het iedereen aanraden.