LUMZ

van den Bosch

Ik had een kapstok besteld en die is vlot geleverd.

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw aankoop!

Ed

Eerste aankoop van lamp geannuleerd omdat de levering door fabrikant te lang duurde. Na seintje dat weer in voorraad alsnog de lamp gekocht. Maar de levering van de lichtbron die gelijk besteld was... Eerste aankoop van lamp geannuleerd omdat de levering door fabrikant te lang duurde. Na seintje dat weer in voorraad alsnog de lamp gekocht. Maar de levering van de lichtbron die gelijk besteld was kwam maar niet. Na mijn berichtje hierover direct de lichtbron alsnog geleverd met een attentie en een sorrykaartje. Klasse!

Beste Ed,
Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw aankoop!

Suzan

Prima en orgineel

Bedankt voor uw review.
Als het goed is heeft u een track en trace ontvangen om het product te volgen. Deze komt helaas weleens in de spam terecht.
Veel plezier van uw...
Bedankt voor uw review.
Veel plezier van uw aankoop.

Sabah

Slecht !!

Bedankt voor uw review.
U heeft bij ons een tafel besteld waarop een klacht zat. Deze hebben wij u omgeruild, alleen zat er helaas een levertermijn op, omdat de tafel bij ons en bij de leverancier niet op voorraad was. Onze excuses voor het ongemak.

Lianne Weug-Jobse

Snelle levering, mooi product!

Haems Tessa

Aankoop van een hoocker

Daphne

De ronde zwart/koperen spiegels goed en snel geleverd. Erg tevreden en goede kwaliteit.

De lampen "Santa Turns" die we wilden kopen was echter niet zo fijn. Omdat de lampen niet op voorraad waren hadden we al een aantal maanden moeten wachten waarnaar we te horen kregen dat ze nog eens 1/2 maanden vertraagd waren. Helaas hebben we door de lange wachttijd de lampen geannuleerd.

Sylvia

Veel aparte meubels die je niet veel ziet Top!

Josephine

Snelle bestelling en levering