LUMZ

Benyamin

De enige echte winkel voor modern inrichting moet je gewoon bij LUMZ zijn niet de goedkoopste maar voor de kwaliteit komt u goedkoper uit dus ik zal zeggen gewoon doen ervaar het wat je op de... De enige echte winkel voor modern inrichting moet je gewoon bij LUMZ zijn niet de goedkoopste maar voor de kwaliteit komt u goedkoper uit dus ik zal zeggen gewoon doen ervaar het wat je op de online webshop ziet is wat je krijgt is gewoon exacte zelfde stop met zoeken LUMZ is modern winkel met alles wat je nodig zult hebben voor je woning heb je gewoon bij LUMZ ik raad het iedereen aan is het te duur maak je geen zorgen LUMZ zorg voor dat u het als nog in huis hebt u ontvangt de product en betaalt in termijnen rente vrij je ontvangt het product maar LUMZ houden jullie tevreden en wacht op het geld terwijl de product in gebruik is wat wilt u nog meer perfecte services LUMZ is de toekomst want altijd nieuwe spullen hou de website goed in de gaten ieder smaak is anders maar bij LUMZ alle soorten smaken te verkrijgen ik zou zeggen twijfel niet bekijken en bestellen betalen op je eigen manier

Madelon

Prima bedrijf!

Jolanda

Duidelijke site en en snelle levering

Lisa

Super professioneel en snelle levering en vriendelijke bezorging.
De tafel is mooier dan verwacht echt een boomstamlook.

Helma Jansen

Groot assortiment, snelle levering en product goed verpakt

Sandra Rozenbrand

Duidelijke, gebruiksvriendelijke site. Snelle levering.

Wagenaar

Prima product en snelle levering

anke devos

Wij zijn zo blij met onze aankoop van de boomstamtafel bij Lumz. Hij is exact zoals op de website en zelfs nog mooier! Levertermijn is ook zeer goed gerespecteerd, zelfs vroeger dan ze hadden... Wij zijn zo blij met onze aankoop van de boomstamtafel bij Lumz. Hij is exact zoals op de website en zelfs nog mooier! Levertermijn is ook zeer goed gerespecteerd, zelfs vroeger dan ze hadden gezegd. In 1 woord: TOP!