LUMZ

Jessica

Goeie service, mooie kast. We wilden een ander product retourneren en dat was heel snel geregeld.

Karin van Hennik

Eigenlijk zou je Lumz.nl met een 10+ moeten waarderen.
Het product ziet er heel goed uit. Volgens foto's.
Was keurig ingepakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden tijdens...
Eigenlijk zou je Lumz.nl met een 10+ moeten waarderen.
Het product ziet er heel goed uit. Volgens foto's.
Was keurig ingepakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden tijdens vervoer.
Alles paste prima en was makkelijk in elkaar te zetten (Geen ikea wat je met veel irritaties in elkaar krijgt en waarvan je vervolgens twijfelt of je het wel stevig genoeg is om te gebruiken ;-(
Op hele fijne - persoonlijke manier - bezorgafspraak gemaakt en een bezorger die een kwartier voor aankomst nog even laat weten dat hij onderweg is !
Heerlij...niet de hele dag onnodig blijven wachten op je pakket...daar kunnen sommige grote webshops nog wat van leren !!
Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom je niet bij Lumz.nl zou bestellen.

Sylvia

We zijn erg tevreden! Leverdata is correct weergegeven, vervoerder is duidelijk over aflevermoment. Klantenservice reageert snel. We zijn erg blij met de aankopen.

Ilse

Snelle en correcte levering. Alles was ook heel goed verpakt.

Michael

Snelle en vlotte levering, producten op eerste zicht zoals beschreven

Arianne Dreessen

Goede ervaring, de bezorging was netjes op tijd en de bezorger belde van tevoren. Goed ingepakt en hij heeft het meubelstuk omhoog gebracht voor me.

Logopediepraktijk Femke van Dongen

Mooie produkten, produkten sneller geleverd dan verwacht en keurig verpakt.

Lizzy

Snelle service en mooie producten!

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review! Veel plezier van uw lamp!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Mariska

Zou binnen 5 tot 7 werkdagen worden bezorgd, is keurig op tijd thuis bezorgd ondanks de ijzel en sneeuw

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review! Veel plezier van uw kast!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ