LUMZ

Nicoline Geugjes

Kast besteld, snel bezorgd en hele mooie kast.

Van de keere gerrit

Eerste aankoop fantastisch verlopen, correct geinformeerd en correcte levering, doe zo voort

Sharon Blijleve

Prima! Snelle levering na bestelling. Goed verpakt!

Hellen Rodenhuis

Geweldige service

Linda

Mooi product! En snelle levering.

RoSi

Mooie meubels, goede klantenservice

Reactie LUMZ:

Dank voor uw positieve review!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Annelies rosiers

Zeer slechte ervaring qua klantenservice en levering. Nooit meer.

Reactie LUMZ:

Beste Annelies,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas was de kast zonder het montagesetje geleverd, waarvoor onze excuses.
Wij en onze...
Beste Annelies,
Bedankt voor uw review.
Wij en onze leverancier hadden dit setje niet op voorraad, waardoor wij moesten wachten totdat dit specifieke setje weer binnen was. Hierover hebben wij u netjes geïnformeerd en heef u ook een financiële vergoeding ontvangen.
Toen ze binnen waren is het gelijk verzonden. U gaf aan het setje niet ontvangen te hebben. Wat zeer vervelend is. Wij hebben u daarnade track en trace code opgestuurd. Hierop hebben wij geen reactie meer ontvangen. Wij hopen dan ook dat de kast nu helemaal goed is. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Aarendonk ERA Makelaardij

Veel sneller geleverd dan bedacht, we zijn er heel blijk mee

Ruud Mercx

Prima ervaring gehad!

Schutte

Het bestellen ging makkelijk. Het product was zoals beloofd en van goede kwaliteit. Het in elkaar zetten ging soepel met de bijgeleverde instructies. Alle onderdelen waren aanwezig.