LUMZ

Ramaker

Onze ervaring van deze site ia erg positief! Duidelijke info en alles is goed geregeld! De bezorgservice is super en we konden onze eigen datum plannen. Netjses een bericht van te voren en super... Onze ervaring van deze site ia erg positief! Duidelijke info en alles is goed geregeld! De bezorgservice is super en we konden onze eigen datum plannen. Netjses een bericht van te voren en super vriendelijk personeel. Dikke aanrader!!

J vd Meulen

1e keer bestelling. Zeer tevreden met keurige mails en nette aflevering en bovenal blij verrast met de kastjes . Pluim voor jullie bedrijf ?

Dortant

Prima ervaring. Snel en duidelijk. Mooi product.

Berg

Mooie uitgebreide website. De nachtkastjes die ik besteld heb waren echt super gaaf. Ook zeer snelle levering aan huis . Dus een zeer tevreden klant

Iris verkaik

Snelle levering, mooi product.

Michel Zonneveld

In dit geval via telefoon en internet. We hadden een fauteuil op het oog en er was er nog één voorradig liet de medewerkster van de winkel weten. Direct besteld en de volgende dag al in huis. Super... In dit geval via telefoon en internet. We hadden een fauteuil op het oog en er was er nog één voorradig liet de medewerkster van de winkel weten. Direct besteld en de volgende dag al in huis. Super snelle service.

Jennifer

Super snelle en goede levering

Legius

Mooie spullen met zeer goede prijzen en zeer snelle levering

Corine Honders

Prima ervaring. Lever tijd klopte precies. Gunstige prijs.