LUMZ

Steven van Eck

Onze bestelling kwam 1 dag later dan gepland. Toch even gebeld. We werden vriendelijk te woord gestaan. Onze bijzet tafels werden op de afgesproken datum ingeleverd, top!

Matthijs Moors

Topservice van Lumz! Ik had het BEPUREHOME Bequest tv meubel op maandag besteld en kreeg het de dag er op netjes binnen! Het meubel voldeed ook 100% aan de verwachtingen en staat nu mooi te pronken... Topservice van Lumz! Ik had het BEPUREHOME Bequest tv meubel op maandag besteld en kreeg het de dag er op netjes binnen! Het meubel voldeed ook 100% aan de verwachtingen en staat nu mooi te pronken in de woonkamer. Één woord: top!

M

Fijne website. Meerdere meubels besteld en was er elke keer blij mee.

Anita

Ze doen wat ze beloven!

Knijnenburg

Eerlijke communicatie, artikel werd volgens afspraak geleverd.

Suze

Prachtige lamp besteld en geleverd! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Brede keuze. Mooie foto's op de website.

Hayat

Ik heb op een zondag de bestelling gedaan en deze werd dinsdag al geleverd, top! Ook heel netjes dat ik de dag ervoor, maandag dus, door een vriendelijke mevrouw werd gebeld om een afspraak te maken... Ik heb op een zondag de bestelling gedaan en deze werd dinsdag al geleverd, top! Ook heel netjes dat ik de dag ervoor, maandag dus, door een vriendelijke mevrouw werd gebeld om een afspraak te maken voor de levering.

Dennis van Ham

Echt een super winkel. We hebben er een lamp besteld voor in de hal echt zo blij mee. De prijs en de kwaliteit is echt goed in verhouding. Smiddags besteld en volgde dag al weer in huis.

Ralph

Goede ervaring. Snel, goed en no nonsense

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Veel plezier van uw aankoop

Mirjam

Zeer slechte communicatie en service

Reactie LUMZ:

Beste Katuin,
Beste Katuin,
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons meerdere artikelen besteld. Waarbij helaas een kleed achteraf niet meer leverbaar bleek bij onze leverancier. Hier hebben wij onze excuses voor aangeboden en u een compensatie gegeven op de andere artikelen. Wij hoopten u daarmee weer tevreden te stellen.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ