LUMZ

Antoinette Souren

Zeer tevreden! Eerst gebeld voor info over een fauteuil. Kreeg een correct antwoord. Daarna meteen bestelt en na 2 dagen werd de stoel geleverd.

D.Gravee

Mooie presentatie, aantrekkelijke prijzen

JM Jansen

De door mijn bestelde bank, werd op de afgesproken tijd netjes door twee medewerkers afgeleverd en op zijn plaats gezet. Het verpakkingsmateriaal hebben de medewerkers meegenomen zodat je direct... De door mijn bestelde bank, werd op de afgesproken tijd netjes door twee medewerkers afgeleverd en op zijn plaats gezet. Het verpakkingsmateriaal hebben de medewerkers meegenomen zodat je direct kunt genieten van de bank en niet eerst hoeft op te ruimen!! Perfecte service!!

bianca vd linden

Top bedrijf

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review! Zullen wij zeker doen. :)

Wendy Boerema-Nauta

De bestelling was prima. Het product zag er in werkelijkheid ook zo uit als op de foto's en dat is fijn. Ik ben juist geïnformeerd over betalingen en levering. Ik vond het persoonlijk alleen jammer... De bestelling was prima. Het product zag er in werkelijkheid ook zo uit als op de foto's en dat is fijn. Ik ben juist geïnformeerd over betalingen en levering. Ik vond het persoonlijk alleen jammer dat er geen lampen bij waren deze had ik ook wel willen betalen maar dat vond ik een gemiste kans.

Beste Wendy,
Bedankt voor uw review! Wij zullen uw feedback meenemen.

Tack Caroline

Super eerste ervaring! Heel snel pakket ontvangen

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review! Veel plezier van uw aankoop

Zwanenburg

Vriendelijk en snel!

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw positieve review!

J de vos

Snelle levering van een goed product. Daarnaast super vriendelijke bezorgers.

Tessa Muller

Heel positief! Mooie producten en snelle en goede service.