LUMZ

Bouwhuis

Via internet onze lamp besteld. Vanwege Corona tijd duurde het wat langer voordat het binnen was, maar ben erg tevreden. Product ziet er hetzelfde uit als op de op internet geplaatste foto.

Reactie LUMZ:

Bedankt voor uw review!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

M. De Winter

2 Nachtkastjes gekocht bij Lumz, helaas 2 nachtkastjes in totaal verschillende uitvoering ontvangen. Gevraagd 1 nachtkastje om te ruilen maar dit was niet mogelijk. Hmmmm, het lijkt me toch dat je... 2 Nachtkastjes gekocht bij Lumz, helaas 2 nachtkastjes in totaal verschillende uitvoering ontvangen. Gevraagd 1 nachtkastje om te ruilen maar dit was niet mogelijk. Hmmmm, het lijkt me toch dat je graag je spullen wil verkopen maar ja. Nu dan maar allerwegen retour, zo jammer. Ook nog even 35 euro aan retourkosten betalen, geen goede service. Bedenk van tevoren dus voor je iets hier besteld, als je iets retour wil doen gaat het je veel geld kosten.

Reactie LUMZ:

Beste Ton,
Bedankt voor uw review.
Beste Ton,
Bedankt voor uw review.
U heeft bij ons twee massief houten nachtkastjes besteld. Bij dit product wijken alle nachtkastje van elkaar af, omdat het een natuurproduct is. Wij hebben uw afbeeldingen beoordeeld en zijn tot de conclusie gekomen dat de afwijking niet heel groot was. Hierdoor hebben wij u eerlijk aangegeven dat omruiling geen zin heeft, omdat u dan toch nog niet tevreden zou zijn en het dan alleen maar zonde van uw tijd is en het transport.
Retourneren in de winkel is altijd kosteloos als de winkel geopend is (hiervoor hebben wij ook onze retourtermijn verlengd)
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Commandeur

Goede prijs, ruim assortiment en snelle levering ondanks de lockdown.

Wilma Haverkamp

Keurige service. Bij on-line bestelling mooi op tijd bericht mbt levering.

Chen

Stoelen gekocht; voldoen aan verwachting, alleen een enkel randje van multiplex zitting/ rugleuning is niet netjes afgewerkt

Roeland

Via Lumz een zeer fraaie fauteuil besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Snelle levering en een goede kwaliteit product zoals verwacht. Top!

Vos

Prima ervaring, mooi product ontvangen, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iets langer moeten wachten (misschien ivm Corona of feestdagen?) maar zeer tevreden!

Nick keizer

Zeer tevreden, product is als beschreven, snel bezorgd, goede afhandeling.

Arnoud Haarlem

Fantastisch