LUMZ

Diana Huizinga

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf en zal het zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Bianca

Mooie producten, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering, duidelijke website!

B. Oskam

De bestelde lamp voldoet volledig aan onze verwachting. Snelle verzending. Helaas zaten de 3 bijbestelde led filament lampen ter waarde van bijna 60€ Niet in het pakket en ze zijn ook niet apart... De bestelde lamp voldoet volledig aan onze verwachting. Snelle verzending. Helaas zaten de 3 bijbestelde led filament lampen ter waarde van bijna 60€ Niet in het pakket en ze zijn ook niet apart afgeleverd. Wij weten niet of de fout bij het bedrijf ligt os bij de verzender maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dit snel opgelost wordt en wij de lampen alsnog ontvangen.

Sofie van der Wal

Goed!

Moniek

Bestellen gaat makkelijk en snel, echter de levertijd is zeer ruim. Dit bleek, achteraf, in kleine letters wel op de website te staan. De lamp was goed verpakt.

Reactie LUMZ:

Beste Moniek,
Bedankt voor uw review.
Bij elk product hebben wij de verwachte levertijd weergegeven. Deze levertijd wordt ook op de orderbevestiging weergegeven.
Veel plezier van uw...
Beste Moniek,
Bedankt voor uw review.
Veel plezier van uw aankoop!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Lou1987

Snelle levering,product naar verwachting

sanjai

Ik ben netjes gebeld door Lumz wanneer de bestelling geleverd kan worden op de datum wanneer het de klant schikt.

Tygo

Het artikel werd geleverd binnen de aangegeven levertermijn. Fijn dat er ook telefonisch contact werd opgenomen om de bezorgdag vast te prikken.