LUMZ

Jacqueline van de Brug

We hebben een bestelling gedaan maar er werd door jullie duidelijk vermeld dat het ongeveer 3 weken zou duren voor we het artikel zouden ontvangen, dat zou ongeveer week 1 in 2020 zijn, maar... We hebben een bestelling gedaan maar er werd door jullie duidelijk vermeld dat het ongeveer 3 weken zou duren voor we het artikel zouden ontvangen, dat zou ongeveer week 1 in 2020 zijn, maar duidelijke mail na de bestelling

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review! Veel plezier van uw aankoop.
Team klantenservice LUMZ

Letty de Nijs

Enorm veel leuke produceren, echt midden in onze smaak. Zijn ook in de showroom geweest. Helaas stonden onze spullen niet uitgestald, maar de shop en medewerkers gaven wel een goede afspiegeling van... Enorm veel leuke produceren, echt midden in onze smaak. Zijn ook in de showroom geweest. Helaas stonden onze spullen niet uitgestald, maar de shop en medewerkers gaven wel een goede afspiegeling van “wie” het bedrijf is. Door het vertrouwen wat de fysieke locatie en persoonlijkheid van de medewerker ons gaven was er bij ons geen enkele onzekerheid bij het online bestellen.

Reactie LUMZ:

Dank voor uw review en feedback!

Arnoud

Op zich prima, jammer van lange levertijd

Van Hoef

Goede duidelijke website, snelle reactie na een vraag. Alleen de levering vond ik niet netjes, maar dat heeft met DHL te maken, niet met Lumz.

Lodewijks

Geweldig bedrijf

Karima Farhan

Daymen

Ik had geen ervaring met lumz.
Ik zocht een barkruk online zo kwam ik op lumz uit.
Lumz belde me persoonlijk op om te vragen wanneer ik thuis ben voor de levering.
Binnen 4 werkdagen...
Ik had geen ervaring met lumz.
Ik zocht een barkruk online zo kwam ik op lumz uit.
Binnen 4 werkdagen had ik het binnen.