LUMZ

Dorsa

IZes maanden geleden bestelde ik een eettafel, na zes maanden wachten en onredelijke excuses, heb ik mijn bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.ze hebben heel heel slechte service.

Reactie LUMZ:

Beste Luna,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Luna,
Bedankt voor uw feedback.
Jammer dat u een negatieve ervaring heeft. Helaas kunnen wij u niet terugvinden in onze database. Zou u misschien een email kunnen sturen naar klantenservice@lumz.nl. Dan kunnen wij kijken waar dit fout is gegaan en hiervan leren.
Avast bedankt!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ

Sara Bahha

Twee nachtkastjes gekocht. Eentje daarvan was van mindere kwaliteit, een pak minder mooi dan de andere. Ook het bovenblad bleek gespleten. De doos hiervan was ook stuk.

Reactie LUMZ:

Beste Sara,
Bedankt voor uw review.
U heeft massieve nachtkastjes besteld en deze wijken allemaal af. Dat maakt ze ook zo uniek.
Een barst in het nachtkastje lijkt ons niet goed. Als u...
Beste Sara,
Bedankt voor uw review.
Een barst in het nachtkastje lijkt ons niet goed. Als u dit aanmeldt bij de klantensevice, dan zullen wij hiernaar kijken.
Mat hartelijke groet,
Tam klantenservice LUMZ

Douenburg

Een eettafel gekocht en zag er net zo mooi uit als op de site. Ook een snelle vriendelijke levering. Eerder dan verwacht

Andre Koks

Bijzonder (klant-)vriendelijk! Via internet een meubel gevonden. Stond bij dat een andere maat in de winkel te bezichtigen was. Aldaar niet gevonden, bleek in het magazijn te staan. Ondanks... Bijzonder (klant-)vriendelijk! Via internet een meubel gevonden. Stond bij dat een andere maat in de winkel te bezichtigen was. Aldaar niet gevonden, bleek in het magazijn te staan. Ondanks sluitingstijd werd geen moeite gespaard om deze (in verpakking en al) nog tevoorschijn te halen voor ons.
Zeer attent!

Den Hartog

Online een hanglamp besteld.
De lamp werd keurig verpakt geleverd binnen de 4 dagen, zoals op de site vermeld stond.

Brigitta

Goede omschrijving bij specificatie. Gemakkelijk te bestellen en sneller geleverd dan gepland.

Corry Fontrin

Snelle aflevering en kapstok is precies zoals omschreven! Super ? tevreden ?