LUMZ

Van IJzendoorn

Goede voorlichting en keurig op tijd geleverd.

Vd Boogaard

Goeie ervaring!

Reactie LUMZ:

Dank voor uw positieve review! Hier worden wij vrolijk van.

Annet

Leuke winkel met originele meubels en accessoires

Reactie LUMZ:

Dank voor uw positieve review! Wij doen er alles aan om een leuk en afwisselend assortiment aan te bieden!

A. Koppelaar

Mooi tafeltje had dit gezien in de showroom, werd netjes op een briefje geschreven met het beststelnummer.

Reactie LUMZ:

Dank voor uw positieve review!

Nina

Slechte ervaring met de klantenservice. En slim zijn ze ook zeker niet.

Beste Nina,
Beste Nina,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat uw ervaring niet positief is. U heeft een bij ons kapstok besteld met een massieve plank. Deze kapstokken zijn allemaal uniek en kunnen hierdoor afwijken. U vond de kapstok optisch niet mooi, maar het product was helemaal goed. Wij hebben u aangeboden om naar de winkel te komen, waar wij er altijd enkele hebben liggen, om te kijken welke u mooi vindt en deze om te ruilen. Hier wilde u helaas geen gebruik van maken.
Team Klantenservice LUMZ

Ria van Houwelingen

Vriendelijke medewerkers. Via on line prachtige meubels besteld, waar ik altijd heel erg blij mee ben. Echt mijn smaak. Mooie zaak.

Koen Opbroek

Prima service, en een snelle levering

Leenheer

Zeer slechte ervaring leveren een kapstok die van geen kant in orde is.reageren alleen maar als je zelf eerst mailt dan krijg je pas een reactie.nu ik het vertrouwen in dit bedrijf kwijt ben vraag... Zeer slechte ervaring leveren een kapstok die van geen kant in orde is.reageren alleen maar als je zelf eerst mailt dan krijg je pas een reactie.nu ik het vertrouwen in dit bedrijf kwijt ben vraag ik mijn geld terug en dan zeggen ze dat is goed maar dat kost je dan 20 €

Geacht heer Leenheer,
Geacht heer Leenheer,
Bedankt voor uw review.
U heeft een kapstok ontvangen, waarvan de plank niet paste. Wij hebben deze kosteloos bij u omgewisseld. Wij reageren altijd binnen 24 uur op mails, maar vaak sneller.