LUMZ

Ria van Houwelingen

Een prima service en mooie spullen, die bovendien super snel zijn bezorgd. ?

K Groenewoud

Ik heb hier een dressoir en tv meubel besteld via de site en kreeg een email dt het iets langer kon duren vanwege de drukte,een paar dagen later werd het bezorgd

beppie Gerrits

Helemaal prima

Domenik Romano

Enorme keuze, zeer betrouwbaar, super snelle levering en ontzettend aardige support! Dikke aanrader om blij van te worden! #blijmakers

M. Haan

Lumz is zeer prettig en klantvriendelijk. Snelle en correcte levering. Kwalitatief hoogstaande meubelen

Fam van de ven

Duidelijk en snelle levering

Dijkman

Super ,goeie informatie !

Sandra

Erg mooie meubels, zeer tevreden. Ook de snelle beantwoording van mijn vraag via de mail. Dit bedrijf levert nog echt hele goede service.

Luc van Kampen

Waardeloos adventeren met beton lampen met knoop in het touw worden geleverd zonder knoop en dan zeggen moet je maar zelf doen never nooit meer bij jullie iets bestellen. Bij deze.

Reactie LUMZ:

Beste Luuk,
Bedankt voor uw review.
Beste Luuk,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Deze lamp wordt inderdaad zonder knoop geleverd. De reden hiervoor is dat dit de knoop ook bepaald hoe hoog de lamp komt te hangen. Wij kunnen daarom niet de knoop er in doen, omdat dit verschil per klant.
Wij hopen dat u toch plezier heeft van uw aankoop!
Met hartelijke groet,
Team klantenservice LUMZ