LUMZ

W.A. van der Hoorn

Is alleen via de laptop gegaan Goede informatie over de t.v. meubels waardoor een keuze goed te maken was.

Carine Vervaecke

Prachtig materiaal,correcte service

Claudia van der Elst

Goede ervaring; het bestelproces was duidelijk en de bestelling kwam snel en goed verpakt binnen. We hebben een prachtige lamp ontvangen waar we heel erg blij mee zijn.

Sabrina Meurs

Eenvoudig online producten bestellen en in de winkel ophalen

De Rooy

Positieve ervaring, goed prijs kwaliteit, snelle levering en keurig tot op de 4de verdieping afgeleverd.

j. pollmann

Gevonden op internet, zoekend naar mooie spiegel, lijkt me interessante winkel om te bezoeken maar is te ver.

Lonneke K.

Na aankoop van een hanglamp via de website zagen we na ontvangst een nog mooiere lamp bij Lumz. Toch maar even naar de winkel gegaan en konden deze zonder problemen inleveren en kregen geld retour.... Na aankoop van een hanglamp via de website zagen we na ontvangst een nog mooiere lamp bij Lumz. Toch maar even naar de winkel gegaan en konden deze zonder problemen inleveren en kregen geld retour. Inmiddels al 3 lampen gekocht bij Lumz :-) Fijne winkel, fijn personeel, mooie spullen!

tony costella

Positive - super quick delivery of high quality, and price lower than others for the same furniture - very happy!

Ruud van den Hurk

Vlotte levering van bestelde goederen. Tof assortiment en vriendelijk personeel. Een aanrader.

Anja vd Linden

Lumz weet wat mensen zoeken, en hebben een ruime keuze makkelijk te bestellen en snel geleverd. Volgende keer keer bestel ik er zeker weer. ?